AD (728x60)

Slider Section

Submenu Section

16/05/2011

Intensa fin de semana con cheo tras cheo no Pindo, Carnota e Caldebarcos

O Bloque Nacionalista Galego desenvolviu esta fin de semana unha intensa axenda de actos públicos no noso concello para explicar o programa do futuro goberno que lle vai devolver o concello aos veciños.

Máis dun cento de veciños do Pindo arrouparon ao Roxo e denunciaron o abandono municipal

O primeiro acto da fin de semana foi o mitin do BNG de Carnota no colexio do Pindo, na tardiña do venres.

Foi Consuelo Lamela, nº 18 da candidatura nacionalista, a encargada de abrir o acto. As palabras sinxelas mais convencidas de Consuelo arrancaron un dos aplausos máis fervorosos do máis dun cento de veciños que quixeron estar na escola.

Betty Riveiro, moza do Pindo que asiste no décimo posto da lista do BNG de Carnota, tomou o relevo para, dirixíndose especialmente á mocidade, esixir de todas as institucións máis oportuinidades para mozas e mozos, para que como é o seu propio caso, deixen de ter que buscarse a vida fóra de Carnota.

Merche Díaz, nº 2 da lista e actual portavoz municipal, denunciou a desaparición da Concellería de Muller, que tanto apoio viña dando aos colectivos desfavorecidos do noso concello, e tras comprometerse a recuperar este área pediu o apoio para o proxecto de goberno nacionalista, o máis realista e necesario pois precisamente pretende recoñecer como interlocutores aos diferentes colectivos do noso concello, que son precisamente os que coñecen os problemas e as necesidades.

A continuación o propio Ramón Noceda dirixiuse ao auditorio para concretar os aspectos do programa relativos ao Pindo e para darlle a palabra, tras un debate sobre as carencias e erros da acción municipal do actual goberno rematou un acto marcado pola petición de voto ao BNG como única alternativa frente ás políticas de dereita do PP e do PSOE, e polas alusións ao abandono do Pindo desde o goberno municipal, sendo os veciños os que tiveron que suplantar a acción de goberno coas súas propias iniciativas, como vén acontecendo noutros núcleos.

Cheo en Carnota con gran presenza de mocidade

Máis dun cento de veciños quixeron estar o sábado no Salón de Actos do Concello de Carnota escoitando propostas e tomando a palabra, nun dos actos máis multitudinarios que viviu nunca o BNG nesta parroquia, e cunha moi destacada presenza da mocidade.

Tono de Albela, nº 4 da lista do BNG, foi o responsábel de abrir o acto, intervención na que fixo unha sentida mención a un veciño e compañeiro que hoxe estaría ocupando o atril se seguira entre nós, Euloxio Franco, sendo este o momento máis emocionante da tarde.

Iván Franco, mozo de Carnota e nº 3 da candidatura nacionalista, estreouse como orador e incidiu na aposta do BNG pola mocidade, pois sen a mocidade Carnota nin ningún concello pode ter futuro. Chamou Iván a autoorganizarse en asociacións de todo tipo, pois despois do 22 de maio estes colectivos terán unha implicación fundamental na vida municipal se o BNG chega ao goberno, participando na priorización de proxectos e incluso dos investimentos. O BNG busca deste xeito rematar co clientelismo na vida pública de Carnota, pois o goberno municipal debe gobernar para todos e todas independentemente da súa forma de pensar.

Ramón Noceda rematou o acto expoñendo os principais puntos programáticos do proxecto nacionalista, que fuxe falar de "obras e farolas" e si fala de devolver a transparencia, austeridade e realismo á política local. Moncho Noceda rematou presentando un "invitado especial", o público, o ata agora destinatario e a partir de agora tamén artífice da acción municipal. Non rexeitou esta posibilidade unha asistencia que iniciou un intenso debate plagado de referencias ás necesidades dos veciños e tamén ao sectarismo dos actuais alcalde e tenente de alcalde de Carnota, José Oreiro e Marisol Piñeiro, que non só practicaron o clientelismo nas contratacións senón que chegaron a humillar a aspirantes que non gozaban do favor do goberno municipal.

Caldebarcos volve encher o local veciñal «privatizado»

O domingo foi o turno da xente de Caldebarcos, que abarrotaron a antiga escola e para coñecer o proxecto do BNG e transmitir as súas inquedanzas.

Neste caso foi Belén Campos, responsábel local do BNG e nº  5 da candidatura nacionalista, a encargada de abrir o encontro con máis de cincuenta veciños e veciñas reiterando o compromiso total coa veciñanza de Caldebarcos, á que se debe, dixo, antes que a ningún outro interese.

César Cambeiro, nº 13 da lista e presidente da asociación veciñal Xurde Caldebarcos, aclarou os por que da súa implicación na vida política mediante as candidaturas do BNG, pois dixo, Caldebarcos necesita máis que nunca un goberno que escoite aos veciños, e a única alternativa ante as políticas de dereitas exercidas por PP e PSOE é o BNG. Asi, dixo que o primeiro e máis importante que debería facer un alcalde con respecto a Caldebarcos é «deixarnos traballar» en vez de «tentar asfixiarnos», o que ilustrou enumerando as moitísimas ocasións en que o actual goberno municipal boicotou actividades do colectivo veciñal, polo simple feito de que o alcalde entendiu nalgún momento que non eran «da súa corda».

Moncho Noceda, candidato á alcaldía de Carnota, tras agradecer aos colectivos de Caldebarcos a súa inmensa actividade, aclarou que a prioridade do BNG é a democracia participativa dando voz a cada colectivo do noso municipio e facéndoos partícipes de toda a vida municipal. Por outra parte lamentou os ataques do actual executivo á iniciativa veciñal, cuxo caso máis sangrante é a entrega das escolas á iniciativa privada, prohibindo no mesmo a intensa axenda de cursos e actividades que viñan desenvolvendo os colectivos. Noceda comprometeuse a chegar a acordos co empresario para que volva permitir actividades, e mesmo a valorar a futura dotación dun novo local veciñal máis espazoso e equipado. Tamén anunciou exencións de impostos a todas as actividades veciñais que revirtan no ben da sociedade, caso dos arranxos de muiños polos que o actual goberno municipal lles cobrou inxentes sumas de máis de 3 mil euros en concepto de licenzas.

A continuación, a veciñanza tomou a palabra para pechar o acto, salientando novamente as críticas aos continuos atrancos postos polo PP á actividade veciñal, e negativa do goberno a acometer diversas tarefas de mantemento que se lle solicitaron tanto a nivel individual como colectivo, e novamente o sectarismo na actitude e o clientelismo nas contratacións.

Darlle a palabra á sociedade funciona

Se algo vimos detectando grazas a este novo formato de actos do BNG de Carnota, nos que a sociedade exerce de poñente, é que a xente se sentía orfa de espazos de opinión e decisión, e que está farta de supostos líderes que só acaban representándose a si mesmos.

Ademais, o BNG desbotou a posibilidade de que nesta campaña veñan poñentes de fóra de Carnota a explicarlles á xente como funciona este concello, como practican o resto das forzas. Ninguén mellor que os veciños membros da candidatura para ser interlocutores do BNG coa xente, e ninguén mellor que a xente para falar dos problemas e das urxencias do seu pobo.

Tampouco quixo o BNG caer na guerra de obras de PP e PSOE. Levando adiante a defensa da democracia participativa, no programa do BNG case non figuran actuacións concreta, que están todas recollidas nun documento aparte que os veciños axudan a completar no día a día e que servirá como guía de traballo a partir do 22 de maio. O BNG entende que esta campaña ten que servir para falar do futuro e para decidir o tipo de goberno que queremos: un que escoite as demandas da sociedade (o BNG) ou un que se saque do sombreiro proxectos extrafalarios sen consultalos con ninguén máis, chámense cidades privadas para xubilados, macropiscinas descubertas ao pe do Atlántico ou paseos marítimos de medio cento de quilómetros.

Este é o modelo de goberno que quere practicar o BNG se o 22 de maio conta co suficiente respaldo dos veciños, e ese será o auténtico cambio que se produza despois das eleccións, onde a xente non está chamada a votar un cambio de caras senón un verdadeiro cambio na forma de facer as cousas: a alternativa que representa o BNG.
Etiquetas: , , , ,

Hai 137 opinións.

  1. Por curiosidade, Iván Franco é fillo ou familiar de Euloxio?
    Adiante coa democracia participativa!!

    ResponderExcluir
  2. É seu fillo. Adiante!

    ResponderExcluir
  3. Na lista do Bng faltoulle un compañeiro nas vísperas das eleccións,(o número tres para ser máis concretos)e o día seguinte xa tíñamos outra persona para ocupar,o número tres,non o sitio de Euloxio,que era insustituible.E non podía ser outro que o seu propio fillo, o noso compañeiro Iván.¡Que emotivo fui escuitarche falar por primeira vez diante de tanta xente!¡Que orgulloso se sentiría teu pai te tí compañeiro!Outros víronse nejros para completar as listas,¡pero nejriños como a tinta do calamar!.¡Aupa Bng de Carnota!.

    ResponderExcluir
  4. A pena é, que si se van a producir cambios importantes en Carnota nos próximos catro anos,que muitiiiisima xente pensa que sí, Euloxio non poda estar para velo e por suposto para ser unha parte importante de todos eses cambios,e unha auténtica magoa.

    ResponderExcluir
  5. A FUNDASIÓN que proyecta Oreiro en Carnota¿Vai crear 500.000 postos de Traballo,nesesita 500.000 metros cuadrados ou vai crear 500.000 viviendas ecológicas?¿Como e o conto ese?.Porque nos os da pe con esas sifras tan altas perdémolo rumbo todo.Eu creo que vai ser todo fume,porque cando estan desaparesendo as fundasións en todas partes(recordade que o Virxen da Xunqueira era unha fundasión o Hospital do Barbanza e outros hospitales tamén)él empesa nos últimos días da campaña co asunto da FUNDASIÓN,ou quererá deser FUNDISIÓN,bueno non sei¡a mín asta me fai doer a cabesa ese baile de sifras...jasus coño...A Oreiro estalle chejando a hora da JUBILASIÓN.

    ResponderExcluir
  6. Euloxio segue aquí, dándonos forza e ánimo para cambiar. Vamos!

    ResponderExcluir
  7. Por Euloxio, e por todos e cada un dos veciños, o 22 de maio Carnota berrará cambio! O 22 de maio, Carnota votará BNG!

    ResponderExcluir
  8. Estou leendo na página do Psoe que trouxeron a Carmen Gallego para mitinear por Carnota adiante,¿pero esa non e a impulsora das jranxas de salmon nas costas jallejas?Estes do Psoe perderon o Norte,con rason esa xa saliu corrida do salon de actos do Concello no seu día.¡Cosas vereis señores,cosas vereis...!

    ResponderExcluir
  9. Pero lojo¿Suso Campos está dacordo cas jranxas de salmón?,o Psoe de Muros non está dacordo cas jranxas de salmón,ou eso lle escuitei a Caridá o outro día nun canal de televisión.¡Ai la Sole...andevé como ma puesto....!

    ResponderExcluir
  10. Suso Campos está dacordo con calquera cousa que o leve á poltrona. Xaulas si, xaulas non, PP, PSOE, Tomás... que máis da. El chegou, pasou por riba de todo e de todos sin que ninguén lle chistara e aí o tedes, todo un candidato, que se non chegamos a conocelo algun despistado aínda lle votaba e todo.

    ResponderExcluir
  11. Quen pasou por riba de todo fui Carmen Gallego. Non vos acordades daquel mitin do PSOE que atropellara a unha manifestante? E que puxo as xaulas de salmon en Arousa decindo que eran maravillosas, e como protestaron quitounas decindo que eran unha merda, e despois puxoas en Muros decindo que eran maravillosas? Esa é a ética desta señora, si señor. E cando a pasean por ai será a ética dos outros tamen.

    ResponderExcluir
  12. Oreiro non quer deser nin fundación nin fundición,quer deser AFUNDICIÓN,o sea a súa propia AFUNDICIÓN.

    ResponderExcluir
  13. As jranxas de salmón habíallas que meter a aljun que sei eu en salva sea la parte,¡pero toditas, unha por unha en donde la espalda termina su santo nombre!.

    ResponderExcluir
  14. Deixádeos, deixádeos, que cada vez que Campos abre a boca o BNG sube un voto. Ao voso!

    ResponderExcluir
  15. Por si a alguen lle interesa ter datos reales do que fixo Carmen Gallego e dito por boca dela e con documentacion q o xustifica, na illa de arousa fixose unha proba con tan so duas xaulas con permanencia de un ano, cando se viu q o proxecto nn era valido, fixose unha reunion con varios alcaldes para ver si querian ditas xaulas en algun outro concello sempre dando a opcion de rexeitalas, o concello de muros agora mismo nin tivo a oportunidade de decidir si as queria ou non, dende a xunta enviaron a orde da instalación de 20 xaulas sin contemplar ningunha outra opcion q nn fose instalalas e nn rexeitalas. E sobre esa manifestacion da q falades, Carmen Gallego saliu de ela a patadas si, pero a patadas na cabeza q lle deron a pobre muller q iba a solicitar a ampliacion das granxas de rodaballo para asi poder ter e ofrecer mais postos de traballo.

    ResponderExcluir
  16. Queria decir ria non illa...

    ResponderExcluir
  17. http://www.galiciahoxe.com/vivir-hoxe-galicia/gh/carmen-gallego-non-tratan-igual-chamase-emilio-ou-anxo/idNoticia-270479/

    Aí a noticia. A opinión, a de cada un.

    ResponderExcluir
  18. Tamén está aqui, con outra versión en primeira persoa: http://quepasanacosta.com/content/view/1466/26/

    Parecen todos uns radicales, sobre todo a señora da última foto!

    ResponderExcluir
  19. Por certo, que foi dese "Que pasa na Costa" reivindicativo, de parte dos veciños, que non facía falta pagar publicidade para informar de algo? Quen te viu e quen te ve.

    ResponderExcluir
  20. nada,salo daki todo blokeros,nn berredes entre vos,,oh

    ResponderExcluir
  21. ostia, descubriron a pólvora!
    algún non se deixa a cabeza porque a ten pegada ao pescozo.

    ResponderExcluir
  22. Escuiteille a aljun vesiño que o bloque enche todolos locales donde fai mitins,mesmo en todos queda xente de pe,pois deser que eu estuben no mitin do Psoe en Lira e habia sillas baldeiras,e si levando dous de Lira na cabesa da lista non encheron aquela saliña tan pequena...¡vanche aviados¡.

    ResponderExcluir
  23. En vez de bng poderiades chamarvos TRANCAS e barrancas...dios nos pesque confesados si o voso numero un entra de alcalde ou si algun especimen como a numero 5 volve a entrar no concello...ainda q jrasias a esa o mellor o bng en ves de subir baixa votos o esperpento mais jrande de carnota...

    ResponderExcluir
  24. Espesímenes lévanos en tódalas listas juapo/a pero unhas listas diferensianse de outras en que levan espesímenes en pelijro de estinsión,vamos que están a punto de desapareser...OK?

    ResponderExcluir
  25. Eu escuitei en aljun sitio que o Pp quixo levar a Miguel da Mejicana nas listas e que non lle quixo ir,e que do Pindo leva unha soa persona porque ninguen máis lle quixo ir,e que aljun das anteriores caiu da lista este ano porque non lle quixeron ir,¿porque?,porque de lo prometido nada a sido...OK?.

    ResponderExcluir
  26. Dedicádevos ó voso e a loitar por Carnota e deixade de falar de Suso Campos, Oreiro, etc...
    Que mais vos da se estaban cheas as sillas do mitin do Psoe ou se estaban baleiras?
    Para política sucia xa temos os de carnota avanza...

    Mario, deixa de ter tanto protagonismo no bng carnotán, por favor...Daslle unha imaxe ó partido que non é a máis axeitada.
    Ánimo Moncho.

    ResponderExcluir
  27. Algo pasa para que tanto nomeen os candidatos do bng. temblan. animo mosos ides moi ben nesa liña. que vos insulten o que queiran aqui que noutras paxinas non poden. animo Moncho!

    ResponderExcluir
  28. O q esta claro è q si esta xente cheja a jobernar xa podemos tirar a toalla, nn ofrecen mais q un futuro onde se poda falar e colaborar....colaborar en que? Ofrecedes algunha alternativa para crear postos de traballo? Ofreces algun proxecto? Ou solo facer democracia? E darlle a palabra o pobo para poder opinar..o pobo quere a palabra eso desde logo, pero tamen quere alguen o mando que organice como sacarnos da ruina ofrecendo algo mais q vivir do agro ou da pesca, sectores dos q podera vivir muita xente pero persoalmente nn me vexo vivindo en Carnota das patacas q plante nos terreos que nn justo de poseer ou das nasas q tire o mar desde o barco q nn teño...e queremos alguen o mando responsable, que sepa o que è a seriedad e o traballo e sobre todo o respeto por a xente que è algo que como esta a demostrar muita xente do bng non saben que existe esa palabra...sintoo pero non me parecedes unha alternativa de fiar, non me parecedes unha boa opción de cambio, o voso número un ten unha reputación muib dudosa como para fiarse e varios miembros da lista nn è que axuden para poder tomar a decisión de depositar o voto o voso favor!! Esperamos mais cambio con xente mais de outros ideales e con mais respeto educacion e conducta correcta!! Animovos a limpar este bng!! Sorte!!

    ResponderExcluir
  29. Son militante do BNG e paréceme moi grave que nos acusen de quitar carteis ao psoe sin probas.Teñen moito desquisiado-a que non lles deixa ver a realidade, e a realidade é ben distinta, deberían mirar no seu propio partido a que se dedican. Aí llo deixo

    ResponderExcluir
  30. O que está claro e que estes catro anos jobernounos xente teóricamente supermega formal,con xente do seu propio partido jobernando a Xunta desde fai dous anos,¿e que fixeron por Carnota ademáis de pulirse entre tres políticos e a asesora do alcalde arredor de 750.000 euros en soldos en catro anos?,e esto que se sepa porque do que non se sabe non se poden dar datos...¿Canta xente que non e do Pp,traballou en Carnota?¿Cantos cartos jastou Oreiro dos nosos impostos en despedir xente en en perder xuicios no tribunal do social en Compostela contra os seus propios traballadores?¿Canta xente marchou de Carnota en estos últimos catro anos?¿Que fixeron cos obradoiros de emprego? ¿Cantas empresas con traballadores do noso Concello viron un peso do Plan E en Carnota?¿Cantos cartos debemos os de Carnota a empresa que gestiona a recollida de lixo?¿Cantos cartos debemos os de Carnota a empresa que nos proporciona o alumbrado urbano?¿Cantos alcaldes de toda a contorna poñen os seu fillos de 19 anos de encarjado de cuadrilla e a súa cuñada na gurdería sin ningún proceso de selección no Concello que eles presiden?¿Cantos alcaldes da contorna lle nejan ós Concellais doutras formasión as actas plenarias,sabendo que está comentendo una ilejalidá?¿Canto cobrou Oreiro estes últimos catro anos?¿Canto cobran os alcaldes dos Concellos vesiños(Dumbria,Muros etc)?¿Pero de verdá que a xente non ten curiosidá por saber as respostas a estas e outras cuestións?¿Esta e a xente formal que queren que nos siga gobernado en Carnota?.A prejunta e¿Poderá ajuantar a xentiña de Carnota tanta formalidá outros catro anos máis?.Eu penso que non,a xente de Carnota meresemos un cambio e outro trato¡pero xa!¡ARRIBA RAMON NOCEDA QUE XA FALTA MENOS!.

    ResponderExcluir
  31. Non o di os do psoe, dino na prensa que e mais grave http://antigo.quepasanacosta.com/eleccions/?p=1288, arrancades os do psoe os do pp e os de todos e nadie di que fosen os da lista, pero alguen a fin a vos ten que ser para que so quede pegado o que queda, mirade bonitos tende mais decencia e en vez de falar tanto dos sueldos falade do que ides facer vos que è NADA! VOTADE A PEPE OREIRO!!

    ResponderExcluir
  32. Claro que si home claro que si, o dos soldos deixámolo pasar como quen non quere a cousa que non é nada importante. O roubado ben roubado está, palmadiña nas costas, escacharada ao aire e un "Si que ti pensas que os outros cando gobernaron non roubaron nada" como argumento no peto. Parece que esta democracia é a que queredes moitos pero é triste ver como un cacique vos vende fume e vos o tomades como o maná que cae do ceo. Oxalá que a Carnota que eu creo coñecer non estea representada por esta xente, e iso vérase o vindeiro domingo.
    Adiante Moncho!!

    ResponderExcluir
  33. Canta tonteria solta pola paxina adiante,como nesta en Acarnotados e en muitas máis...nunca pensei q a malda da xente pudera salir a relucir por unhas eleccions.
    Escuitanse tantas cousas e tense q calar tanto, para min chega un punto q o xogo e tan sucio por parte de casi todos q non vale a pena nada.

    ResponderExcluir
  34. Ó/a que parecen tonterías certas cousas que se dín nesta páxina(sobre todo o comentario das 11:26,que dito sea de paso di verdades coma puños) e porque na anterior lexislatura fixo un contrato de tres meses outro de seis outro de nove e para rematar o pastel contratarono/a para o Obradoiro...Se non,non se explica...

    ResponderExcluir
  35. manada de titiriteiros, ide tocar a pandeireta por ahi adiante e deixade á xente formal que mire polo ben de carnota!!!

    ResponderExcluir
  36. Formales coma ti? Non ho, ti vaste o domingo cos outros.

    ResponderExcluir
  37. q noxo me da ver todo esto.son o do comentario 18/5/11 09:58 e nada do q supuestamente di o do comentario seguinte é asi,simplemente dijo q me parese ridiculo os insultos e toda a merda q se solta por janar votos...ASCO ME DA

    ResponderExcluir
  38. Moito Ánimo Ramón, vaiche facer falta. E non o domingo, senón cando xa seas o noso alcalde. Un consello: cando chegues mira ben onde pisas. Oin que o Concello esta cheo de furados dos que non se ve nin o fondo.

    ResponderExcluir
  39. Claro, pechou acarnotados e veña á páxina do bng a insultar, é a única a que poden recurrir para insultarnos. NAS OUTRAS NON TEÑEN VOZ.SII WAAANA SI MI AMO.

    ResponderExcluir
  40. Máis claro AJUA.Nos mitíns do bng falaron todos os da lista que representaban aos seus lugares. Nos do pp Marisol e Pepe porque o resto da lista son para facer bulto, lévanos para poder formar candidatura e caladiños todos que nos somos os guays, vos a repartir regaliños.

    ResponderExcluir
  41. ¿De donde e o electricista?¿De donde e a encargada de "cultura"?¿Donde vive a asesora urbanística?¿De donde son os que imparten bailes de salon?¿ De donde son os de Nalu?¿Canta xente que non está empadronada no Concello de Carnota traballou no último obradoiro de emprego?¿Donde compran o gasoil para a calefacción e para os coches?Sigo:¿De donde e o encargado do punto limpo e do galpon que despediron?¿De donde e a encargada de cultura que despediron?¿De donde e a muller que limpaba o Centro de Saude do Pindo que despediron?¿De donde a persona que conduce o tractor e que intentaron despedir?¿De donde o coordinador e monitor de deportes que sacaron de diante?¿De donde son as duas mozas que levaban informática e que sacaron de diante?¿De donde eran as mozas que levaban a escola de idiomas e sacaron de diante?¿De donde e a persona que lles ganou dous xuicios o veran pasado un deles por vulneración de dereitos fundamentais dos traballadores?Sinto muito polas personas que lles de asco estas e outras preguntas,pero para outras as resposta e clara e concisa,e para eses vai este comentario...

    ResponderExcluir
  42. A vos xa non vos fan falta as paxinas para insultar que o fades en calquer lado, si algo caracterixa a este bng e a falta de educacion e as mentiras coma templos que andades soltando para defendervos, e tamen ben q vos justou ir a acarnotados e a outras paginas a insultar o resto, asike non prediques do q non fas...estamos fartos de tanta tonteria q vos traedes en campaña, tanto imos arrasar tanto imos janar ca nosa democracia participativa, como sempre janara o pp, porque na vosa xente non se confia, non tendes un projrama competente nin unha lista con xeito e porke deixades escribir a catro anonimos nunha pagina pensas q tes argumentos para dañar, a chorar a cangas!!

    ResponderExcluir
  43. Perdon cuestionario...

    ResponderExcluir
  44. Joder que rason ten o/a do comentario das 23:47.Non fai falta que o dijas nin mais alto nin mais claro o peor de todo e que e serto.

    ResponderExcluir
  45. Vouche contestar eu a todas as preguntas, co teu permiso. Todos os que despediron son de Carnota. Todos os que contrataron son de fóra de Carnota. Triste pero certo.

    ResponderExcluir
  46. Os de Carnota non temos que ir chorar a Cangas,choramos en Carnota que para eso somos de Carnota.

    ResponderExcluir
  47. Este ultimo argumento deixoume sin palabras jajaja!! Ahora hasta queredes cambiar os ditos populares!! Pois a chorar a carnota, ou onde queirades, choraredes porque oreiro vai seguir outros 4 anos, carnota non esta formado por catro panderetas, duas borracheras e uns poucos caraduras e jetas! Carnota è algo diferente a eso!!

    ResponderExcluir
  48. Señores, deixemos de descalificarnos uns aos outros. Centrémonos no verdadeiro mal do concello, o actual señor alcalde, un gran gobernante para uns poucos, non hai dúbida (eses afiliados seus), un desgobernante para o resto. Carnota necesita un grito unánime contra este home. Carnota necesita un goberno para TODOS. NON podemos quedar impasibles ante o que fai Oreiro, por favor, que para traballar no concello o que prima é libro de familia e carnet de afiliado ao pp, literalmente. Xa non vou falar de soldos, dietas, kilometraxes, asesores e demais. Esto é unha puta vergonza. E o peor de todo, e que este home, entre eses aos que lle ten postos de traballo prometidos, e os que sucumben ante a súa demagoxia (véxanse vídeos da súa páxina nos que xoga co sentimentalismo para captar votos, ou véxase como fuxía de todas as preguntas que se lle facía no debate con algún refrán e con medias verdades, PENOSO). O domingo non vale votar en blanco, porque sería aumentar as posibilidades de que volvera a gañar este facha, no sentido verdadeiro da palabra. Actuemos como cidadáns! Adiante!

    ResponderExcluir
  49. ¿De que panderetas falas,das do entruido do Pindo?¿Pero esas panderetas non pandereteaban para Marisol e para Oreiro?Desde lojo non pandereteaban para ninguén do Bloque ou non o parece.Justoume a carcajada sempre e bo que a xente se ría.

    ResponderExcluir
  50. Señores, deixemos de descalificarnos uns aos outros. Centrémonos no verdadeiro mal do concello, o actual señor alcalde, un gran gobernante para uns poucos, non hai dúbida (eses afiliados seus), un desgobernante para o resto. Carnota necesita un grito unánime contra este home. Carnota necesita un goberno para TODOS. NON podemos quedar impasibles ante o que fai Oreiro, por favor, que para traballar no concello o que prima é libro de familia e carnet de afiliado ao pp, literalmente. Xa non vou falar de soldos, dietas, kilometraxes, asesores e demais. Esto é unha puta vergonza. E o peor de todo, e que este home, entre eses aos que lle ten postos de traballo prometidos, e os que sucumben ante a súa demagoxia (véxanse vídeos da súa páxina nos que xoga co sentimentalismo para captar votos, ou véxase como fuxía de todas as preguntas que se lle facía no debate con algún refrán e con medias verdades, PENOSO) vai levar moitos votos desde a ignorancia. Por iso, domingo non vale votar en blanco, porque sería aumentar as posibilidades de que volvera a gañar este facha, no sentido verdadeiro da palabra. Actuemos como cidadáns! Adiante!

    ResponderExcluir
  51. Si sempre e bo que a xente se ría tes razón,Oreiro riu algunhas veces(1995/1999 e 2007/2011)pero outras non se riu tanto(1999/2003 e 2003/2007).Ah...e non en todos os comentarios se descalifica.

    ResponderExcluir
  52. Adiante! Do mellor que se leva escrito por aqui! Sexas quen sexas, mil gracias!

    ResponderExcluir
  53. Non sei si a partir do Domingo lle tocará rir ou non rir,veremos a ver...How ever,will see...

    ResponderExcluir
  54. Somos un matrimonio do Pindo que está en Canarias desde fai uns anos,acabamos de ver o video no que sale Oreiro falando do que ten pensado facer co Monte Pindo.Quedamos petrificados.Petrificados como o Monte Pindo.

    ResponderExcluir
  55. Pois sí,escuitando falar a ese señor e como para botarse a temblar.¿Como ten pensado faser,cuidar os turistas ás especies"cinegeticas"ou as especies"cinegeticas"cuidar dos turistas?.¡Vesiños do Pindo non sementedes máis millo que xa sabedes quen o vai comer!as especies "cinegeticas",¿ou como ten pensado ajuantar ós animales redusidos no monte?.El si que e unha especie cine"geta".

    ResponderExcluir
  56. Un Carnotan polo mundo.20/05/2011, 12:48

    Eu son un chaval de Carnota dos que lle fun pedir traballo a Oreiro fai uns anos,preguntoume de donde era e de que familia era,e eu como non podía renegar de ser fillo de quen son,díxenllo e asta hoxe,traballo fora de Carnota pero vou a votar en Carnota e o Domingo voulle agradecer a Oreiro en forma de voto o ben que se portou conmigo.Vou a votar a Ramón Noceda e toda a miña familia tamén.¡VAMOS BNG!

    ResponderExcluir
  57. Qué profunda TRISTEZA me transmiten a maior parte dos comentarios que leo!
    Ojalá fóramos capaces todos de plantexar proxectos, saídas, solucións.
    Coma a maior parte da xente de Carnota, coñezo a Oreiro dende sempre. E admito que poida ter defectos, que lle poida dar prioridade a proxectos que non gusten a todos, que se equivoque co tema do Monte Pindo e mil erros mais. Pero que sexa facha? Mentireiro? Ladrón? Estamos falando do mesmo Oreiro?? De verdade pensades que non quere a Carnota por riba de case todo?? Hai alguén que poida dicir que lle ten feito mal intencionadamente? (porque o que sei de primeira man é que ten axudado moito desinteresadamente).
    ¿E ónde están todos eses miles de euros que rouba a Carnota? Nos coches, nos traxes, na vida “ostentosísima” que leva con toda a súa família?? ¿e onde están todas esas prevendas feitas a familiares? (se todo se reduce a que a súa cuñada, que estudiou educación primaria, traballe nunha gardería! menudas prevendas…
    Faise moito dano con ataques persoais…
    E faise moita dano cando se ataca a boa xente...

    ResponderExcluir
  58. A ver cando nos deixamos de sentimentalismos e aceptamos que un alcalde non ten que axudar a ninguén senón GOBERNAR(E PARA TODOS)!
    A min non me importa se axudou a fulanita ou se lle deu traballo a menganito.Os postos de traballos teñen que ofertarse e concederse en función de quen máis o necesite ou de quen máis puntuación obteña no caso dunha proba.
    Oreiro de boa xente non ten nada,ou somos de Madrid para non conoselo?
    Partido Popular (derechas, privatización,capitalismo, caciquismo,etc,etc,etc)Isto resúmese nunha palabra:FACHA

    ResponderExcluir
  59. acabas de convencerme.
    Oreiro é moi mala xente. dende sempre.

    ResponderExcluir
  60. O importante e conseguir cousas para o pueblo que de eso se trata sea Oreiro, Moncho, Campos ou quen carallo sea, a ver si entendemos de unha puñetera vez que o importante é conseguir o ben de Carnota para todos, e si os do pp traballan enhoraboa para eles, e si o fan os do psoe tamen e os do bng outro tanto...tanto insulto xa cheira, e sinceramente eu non vou insultar a nadie porque para min todos somos iguales, e todos merecemos algunha vez traballar en Carnota si alguen nos da a oportunidad sexa quen sexa...este ano o meu voto tocalle a Suso, fai tempo que o coñezo e sei que é unha persona que ainda que non fora alcalde intentou axudar a muita xente de Carnota e darlle o que vos chamades "enchufes" que o fin e o cabo son o que fixeron comer a muitas familias, e dijase o que se dija de el sei que vai mirar por o interes da xente que é o que eu busco en un alcalde, que se busque as castañas e que intente mellorar o pueblo ou por o menos que o intente, e si suso o intentou sin ser alcalde non me imagino o que pode chegar a facer sendo algo mais que un simple habitante de Carnota. Non teño nada en contra do Bng nin do PP nin de ninguen, solo miro o que me parece xusto, e non insulto a nadie non me fai falta para dar a miña opinión que o que non entende a xente e que insultando non se chega a nada.

    ResponderExcluir
  61. Son o do comentario das 12:48,e non insulto a ninguén,nunca o fixen,pero pido por favor que non se poña en duda o que dixen da miña entrevista de "traballo"con Oreiro,paseime tres días elavorando o meu curriculum leveillo a alcaldía e na miña vida me sentín tan mal,repito limitouse a prejuntarme de donde era e de que familia era e para o curriculum nin mirou nin se quixo quedar con el,entrei ca carpetiña baixo do brazo na alcaldía e salín ca carpetiña baixo do brazo da alcaldía con unha sensación no corpo que nunca máis volvín a sentir.Unha persona que daquela traballaba no Concello díxome ¿pero recibiuche na alcaldia?,pois tubestes sorte que non che mandara xunto a Marisol porque esa ainda e peor.¡Xa estou en Carnota para votar!Viva a democracia!.

    ResponderExcluir
  62. Carnota, que linda.
    Carnota, esa merda.
    Carnota, un concello plagado de xente envidiosa.
    Carnota, onde ningún veciño fala ben de ti.
    Carnota, onde non hai a quen votar.
    Carnota, onde por democracia se entende mandar.
    Carnota, as mesmas familias mandando na casa grande dende o franquismo.
    Carnota, os munipas enchufados perseguindo a quen lle paga o soldo.
    Carnota, sen oportunidades.
    Carnota, yonkis.
    Carnota, movemarcos.
    Carnota, pensionistas.
    Carnota, obesidade de patacas, touciño e sofá.
    carnota, furtivos das ameixas.
    Carnota, canto che queremos e que pouco nos quixeches ós que tivemos que marchar.

    Carnota, resentimento.

    Carnota, votes a quen votes, ti perdes.

    ResponderExcluir
  63. E deser que meus abós eran os catro de Carnota,meus pais son os dous de Carnota,meus irmans nacidos en Carnota e eu tamén,xa sei que esa non e unha boa tarjeta de presentación para o señor Oreiro pero...¡echo que ai...!.

    ResponderExcluir
  64. E esta ida de olla do comentario das 14:29??¡¡DISCREPO ABSOLUTAMENTE!!

    ResponderExcluir
  65. Ex traballadora da fábrica.20/05/2011, 15:08

    Oreiro,si es o propietario da fábrica de Dani como andas presumindo, evita a desfeita que se está a producir,están despedindo a todas as traballadoras de tres en tres,¿E ti que fas para evitalo?Presumir de que a fixetes tí,dentro de pouco vaiche quedar pouco de que presumir.¡Que pouca verjonsa!

    ResponderExcluir
  66. Carnota, paro
    Carnota, emigración
    Carnota, discriminación
    Carnota, falta de oportunidades
    .............

    Por eso vou votar o BNG, para que a partir do 22:

    Carnota, forza
    Carnota, ilusión
    Carnota, traballo
    Carnota, esperanza
    Carnota, terra de soños

    EN CARNOTA HAI FUTURO. ÁNIMO MONCHO! ADIANTE POBO!

    ResponderExcluir
  67. Si home si, xa o dicía Loquillo:
    "No hables de futuro es una ilusión,
    cuando el Rock´N´roll,
    conquistó mi corazon"

    Por certo, desde acó, na diáspora triste e morriñenta, quero felicitar ós do Bloque de Carnota, porque ó final son os únicos VALENTES que siguen permitindo comentarios libres na súa web. Os demáis xa sabemos que son moi sensibles á crítica. Tamén parabéns pola campaña, independentemente do resultado, a única centrada en explicar un programa, en falar ca xente e deixar falar á xente, e tamén por estar feita só con xente de Carnota, sin "paracaidistas" e presuntos líderes (lider provén do inglés "leader", tradicionalmente traducido ao español como "caudillo").

    Se estivera empadroado en Carnota o meu voto sería para o equipo do BNG, de Moncho ninguén pode dicir que cando gobernou roubase unha chica nin se fixera rico á nosa conta. Ademáis hai un argumento de peso para votalo: ao funcionario que máis anos leva no concello (de Pedrafigueira para máis señas) trémanlle as pernas cada vez que se fala da posibilidade de que sexa alcalde Moncho, logo non pode ser malo para o concello.

    ResponderExcluir
  68. Eu tamén vou votar o domingo por Moncho, irei votar por primeira vez nas municipais, porque sempre estiven fóra pero desta vez si estou aki e podo ver a nosa realidade agora mesmo , que é moito peor que fai 10 anos cando marchei.Son moi pesimista e creo que vai volver a gañar Oreiro porque ,como din nalgún comentario,moita xente lle debe favores pero desde logo non vai gañar co meu voto. Oxalá me equivoque..... Sorte e por favor non vos deixes vencer nin polos insultos nin polas ameazas porque eu teño amigos tanto no Bloke coma no Psoe que están recibindo ameazas e insultos con número privado.

    ResponderExcluir
  69. ANIMO MONCHO este domingo todos vamos a estar contigo, un cambio é preciso.

    ResponderExcluir
  70. Para ó do comentario das 20:03,we love you and we miss you,here in Lira,come back soon,you pretty face.I hope we will have happy news to share.I realy do.Sorry about my inglish i have forgot a lot.

    ResponderExcluir
  71. I use to listen Van Morrison songs and i love it very much.

    ResponderExcluir
  72. "Have i told you lately that i love you".I fucking love that song.

    ResponderExcluir
  73. Noraboa compañeiros.
    Ahora a ter sentidiño e gobernar para TODOS.
    Colledes a alcaldía na época máis difícil da historia da democracia e cunha débeda no concello de Carnota increíble. Vai ser un mandato difícil.
    Humildade e gañas de traballar.

    ResponderExcluir
  74. yupikingli??ou yea¡¡23/05/2011, 03:36

    Javi,¡we fucking did it!

    ResponderExcluir
  75. Casi anónimo/a.23/05/2011, 08:58

    Por Pepe do Maño...Por Belen da Crejha...Por Maria De Lidia...Por Irene de Ricardo...Por Dolo do Cuarenteno.Por Tono do Saljado...Por Ricardo de Carballo...Por Marieta do Maño...Polas Chicas da escola de idiomas...Por Euloxio...Por Fátima do Viche...Por todos e todas...¡Puño en alto!...(Perdón si olvido aljén).

    ResponderExcluir
  76. Casi anónimo/a.23/05/2011, 10:21

    ¡Xa sabía que olvidaba a alguén,á Señora Erundina Díaz Gonzalez!.

    ResponderExcluir
  77. Acabo de ver como os do PP se felicitan no Facebook polo "exemplo unidade, de educacion, de democracia e de saber estar" que disque deron na campaña. Eu estiven no mitin do Pindo onde José Oreiro chamou de todo aos seus contrincantes, a nivel personal. Ao final venceu a verdade. A campaña limpa foi a do BNG, sin tacha.

    ResponderExcluir
  78. Estou moi feliz de participar neste proxecto,cuns compañeiros IMPRESIONANTES...O que vivimos no dia de onte dende as 08:00 ata a 01:00 foi incrible,con bágoas,risas,berros,euforia,máis bágoas e como non, o recordo a algún compañeiro que fixo unha gran oposicion durante os ultimos 4 anos e se merecía estar celebrando os resultados con nós como o que máis, e por desgraza non está ao noso lado. Somos un gran equipo e quería darlle as grazas a TODA a xente que nos deu esta oportunidade e o seu apoio para cambiar unha política caciquil de extrema dereita cunha políta de esquerdas de transparencia e participación veciñal. Quédanos 4 anos duros porque ca crise que temos e co que nos podemos encontrar no concello de Carnota non vai ser unha labor sinxela,pero de seguro que o equipo do BNG de Carnota vai traballar arreo co señor Moncho Noceda a cabeza para darlle unha oportunidade a Carnota e aos Carnotáns e Carnotanas...Non me estendo máis,solo dicir que sin vós este proxecto non sería posíbel,dende Lariño ao Pindo,aora a vós tamén vos vai quedar moito que facer e participar,sen máis,un abrazo.

    S.M.D

    ResponderExcluir
  79. Sí estou dacordo en que o Pp fixo unha campaña limpa,de muito traballo en xeral e un gran despliegue de medios.Pero o seu candidato e a súa segunda da lista...mellor...¡NO COMENT!...

    ResponderExcluir
  80. Quero facer un comentario neste blog desde a reflexión o respeto e por suposto a educación,e todo a raiz de ver o mitin de inicio de campaña do Pp no salón de plenos do Concello de Carnota, na páxina do Pp.Primeiro;non e posible ganar a malloría absoluta en Carnota so cos votos do amigos,seguidores etc.Segundo;tampuco e posible ganar a malloría absoluta en Carnota desde a mentira a demagoxia e a falta de respeto ós outros candidatos.Terceiro;tampouco e posible ganar a malloría absoluta en Carnota fasendo un "despliegue de medios"como se escribiu en algún comentario neste mesmo blog.Cuarto;Tampouco sirve para ganar a malloría absoluta traer para a campaña concelleiros da Xunta,diputados en Madrid,ex concelleiros etc.Cuarto; sempre que o Bng presenta un proyecto ilusionante e un candidato que cale na xente retemblan os cimentos dos outros partidos(a historia dinos que sempre fui así e segue a ser así).Por último;o que quedou bastante claro nas urnas o pasado domingo e que a xente ten ganas dun cambio en Carnota,que en estes últimos catro anos o proyecto do señor Oreiro non calou nos habitantes do noso Concello,o porqué habería que preguntarllo a toda a xente que fixo que o Bng fose a única forza que subiu en votos,ca que está caendo no resto de Galicia e mesmo no resto de España.A xente demostrou que confía no proyecto do Bng,e desde logo en Ramón Noceda,que unha boa parte do electorado de Carnota lle quer dar a oportunidad de volver a ser alcalde para ver o que pode facer por nós e polo noso Concello.Desde logo en campaña e incluso antes de empezar a campaña demostrou o seu saber estar,educación,capacidad de entrega e traballo,respeto ós seus compañeiros etc.Eu teño mui claro mais alá de pactos e outras triquiñuelas que quen debe gobernar o Concello de Carnota os próximos catro anos e Ramón Noceda e coma mín pensa muita xente,muita.Hoxe por hoxe e por muitas razóns ningún candidato o merece tanto coma él.Un saudiño a toda a veciñanza desta terra tan fermosa.

    ResponderExcluir
  81. ¡ASI SE FALA JODER!,RESPETO SÍ PERO AS COUSAS CLARAS.

    ResponderExcluir
  82. Acabo de leer na Voz de Galicia na páxina do Barbanza que Suso Campos non descarta a posibilidá de ser alcalde de Carnota e que se presentan as nejosiasións mui duras.Estamos a piques de presensiar o desmembramento o desmoronamento do Psoe de Carnota,ou a súa desaparisión.Como desía Castelao,cousas da vida...

    ResponderExcluir
  83. Xa se vendiu? Carallo, pensei que esperaria 24 horas polo menos... Aí tedes socialistas, o que vos dixen tantas veces á cara, metestes o lobo no galiñeiro, de esos polvos estos lodos, etc etc.

    ResponderExcluir
  84. Sejide criticando a quen vos pode dar a alcaldia papóns...non aprenderedes mais...antes de chamarlle vendido a nadie tende respeto...esto de expresarse libremente non vos senta nada ben...

    ResponderExcluir
  85. Ei que eu falo por min igual que ti falarás por ti, digo yo. Nin que os comentarios desta web representen a todo o bng, eu so son de mil quinientos que axudou a chimpar o PP xD

    ResponderExcluir
  86. VENDIDO ERA ALGO QUE ESTABA PREVISTO, PERO PODIA DAR ALGO MAIS DE TEMPO, EU DEPOSITEI O MEU VOTO PARA O BNG E NON ENTENDO QUE ESTE AVE DE RAPIÑA FAGA O QUE FAI, PSOE E PP A MISMA MERDA É!! AHORA A UNIRSE A PRO DO CAPITALISMO!!

    ResponderExcluir
  87. Son o anonimo das 15:50...si ahora di que falas por ti, si falaras por ti siquera porías o teu nombre para acusar a alguen de vendido non?...digo yo...e ti polo teu comentario non te debes considerar de esos mil quinientos si estas de acordo con que o bng sea apoyado por unha persona que ahora lle estas chamando vendido non, queres un vendido para alcalde...queres un lobo no jaliñeiro? a ver explicate porque primeiro tiras a pedra e despois....e non os comentarios non representan a todo o bng pero si a gran parte igual que se pudo leer aqui nesta paxina claramente...." a unica alternativa as politicas de dereitas que practican o pp e o psoe, é o bng" pois si hasta vos o decides que problema tendes ahora si hai rumores de que pactan co pp?....

    ResponderExcluir
  88. Quen pacta co PP????

    ResponderExcluir
  89. Son o de antes, Eu non represento o BNG, ó que considerei nestas eleccions o voto util para sacar o PP, pero ti si pareces representar o PSOE, que sei que para muitisima xente que eu conozo tamen significaba o voto util contra o PP. E ahora dis que vai pactar PP e PSOE?????
    ALAMBRADO SEA DIOS, XA ERA O QUE NOS FALTABA!

    (Ojalá aljuns partidos lles poñan coutos os seus hooligans porque fan mais daño que ben)

    ResponderExcluir
  90. NON FAJADES PUTO CASO. ESTÁ CLARISIMO SON RESENTIDOS DO PP QUE VEÑEN AQUI SEMBRAR MALA VIDA PARA MANTER O SILLON E SOBRE TODO OS 6000 MIL EURIÑOS.
    O DITO NIN PUTO CASO, COOMO IBA FACER O PSOE ESO?? MAIS QUIXERAN! O QUE ESTAN E ACOJONADOS QUE SE ACABOU A BOA VIDA E VEÑÉN GASTAR OS ULTIMOS CARTUCHOS DE VENENO A ESTE BLOG ... QUE ASCO
    ADIANTE BNG, ADIANTE PSOE, A UNION FAI A FORZA E DEBEDESVOS A CARNOTA, A NADIE MAIS, E CARNOTA QUIXO O CAMBIO E CAMBIO SERÁ.

    ResponderExcluir
  91. EN SERIO LLES PIDO, TANTO OS QUE VOTEMOS PSOE OU VOTARAN BNG, NON CAIADES NA TRAMPA

    ResponderExcluir
  92. Non te equivoques que non son representante de ninguen..o meu voto fui vacio...non me gusta ningun dos candidatos de este ano...e eu non afirmei en ningún momento que pactase preguntei si o bng tería problema en que o fixesen cando os calificou de politica de dereitas...e si tes razon ojalá aljuns partidos non deixasen opinar os seus "fans" porque ten por certo que si eu este ano depositei na urna un sobre vacio fui en gran parte gracias a leer muitos de estos comentarios que levo seguindo tanto aquí como en acarnotados, como na páxina do psoe...hoxe tomando o cafe en Carnota oin que o psoe podía estar negociando co PP e eu pregunto...eso parecella mal o bng? despois de insultar incluso a xente do psoe? o psoe faino por interes de unha soa persoa? que gañan indo con uns ou con outros cando vos criticastedes todos como animales? non me gusta a política que se practica en Carnota, dame noxo.

    ResponderExcluir
  93. Pois a min dame noxo quen "deixa que decidan por el" e despois ainda critica o que deciden os veciños. Se "Non che gusta ninguen", pois presentaraste ti a ver se lle gustabas a alguen, no te jode. Non fodes nin deixas foder.
    Se queres coherente ahora pasaraste catro aniños calado, os de fora da partida xa se sabe que dan tabaco. Ale neno.

    ResponderExcluir
  94. Por xente coma ti o meu voto fui en blanco, que non respetan mais que unha opinión...o meu voto de castigo a ver si cambia esto de unha puta vez, que todos sodes iguales, insultar insultar insultar e dispois queremos o pacto....asique non sei que da mais noxo si quen non quere o que hai ou vota a un esperando apoio de outro que insultou...ale neno a medrar que che faltan argumentos e capacidad para intentar insultarme

    ResponderExcluir
  95. que por certo os veciños queren o PP por si non te destes conta...a lista mais votada a de pepe de portela..

    ResponderExcluir
  96. Coño, pero non era pepe da portela quen dicia na tele que os veciños so podian escoller entre duas opcions, a do pp e "a dos outros"??? pois eu diria que os veciños mandarono o carallo e escolleron a dos outros, con sopapo incluido.

    ResponderExcluir
  97. Se por xente coma min o teu voto vai en branco e non sabes valorar nada mais, a verdade é que non te mereces nin ter dereito a voto. canta xente deixou a sangre e a vida nas aceras para que ti podas votar en funcion do que escriba calquera anonimo nun blog, ai mimadriña que xente.

    ResponderExcluir
  98. Pepe de portela xa dixo que muito vendiades que non vos xuntariades e mais mira ahora que o psoe ten dous queredesllos tamen eso si despois de poñelos podres...oportunistes é o nombre

    ResponderExcluir
  99. non vin eu que o bng puxera podre o psoe en toda a campaña. nin sequera o pp, explicaron o seu programa e punto. outros non poden decir o mismo, e os debates televisibos son a prueba do algodon

    ResponderExcluir
  100. Cando puxo podre o BNG ó PSOE? Eu fun a varios mitins do BNG e oinlle mais veces a Moncho decir que non iban falar dos demais partidos que as "boas tardes". Que pouco costa mentir como anonimo, demasiado pouco.

    ResponderExcluir
  101. Por xente coma ti que pide o voto e despois solo acepta que se vote o que a el lle gusta ou lle interesa e SI voto en blanco porque a politica de Carnota da noxo, e si VOTEI, ejercin o meu deber asique non sei de que te queixas, non me veñas con tremendismos de sangre e vida....eu exercin o meu voto e si non me gustan ningun candidato voto en blanco e listo...non me gusta o que pasou este ano, insultar todos a todos e despois somos amijiños non me justa, non me parese xusto nin por un nin por outros e como estou descontento en xeneral voto en blanco para que esto se renove que si deixamos entrar sempre o mismo non cambiamos mais

    ResponderExcluir
  102. Xa o dixen antes...que si psoe pp a misma merda é, que si a politica de dereitas do psoe e pp....ou o bng solo é Moncho? e por non nombralos nos mitins non se insulta en outros lados? temos bares por Carnota, temos tiendas, temos casas...que me decides a eso? tampouco..o mellor e que non sabedes tanto do bng como decides...

    ResponderExcluir
  103. O BNG non atacou a absolutamente ninguén. Do BNG e sobre todo de Moncho oin DE TODO. De feito estou convencido de que o tremendo exito do Bloque tuvo que ver co tipo de campaña que levaron, a xente esta cansada de que os seus representantes esten todo o dia discutindo, uns polos outros e a casa sin barrer. Cada un é libre de opinar, pero non se debe mentir. E se escuito unha mentira, como que o Bloque anduvo poñendo a parir o PSOE ou o PP temos que decir que é falso.
    Por certo, a xente xa votou o domingo, todo esto creo que xa sobra e penso que hai alguen mui interesado en que aqui se embarre a cousa. O final este é o unico blog que nos permite OPINAR LIBREMENTE non so na campaña senon desde sempre, pero a opinion de cada un é sua e non representa a mais ninguen. Intentar facer ver que o que se di nestes comentarios representa a ninguen do BNG demostra ou pouca idea ou mui mala idea. Pero en fin, penso que a xente non é tonta e se da conta das cousas.
    Saludos a todos os veciños, e que o que pase sea para ben de Carnota que a cousa non está para tirar foguetes.

    ResponderExcluir
  104. E DO PINDO, LARIÑO, LIRA, CALDEBARCOS, MALLOU ADRAÑO, SAN MAMEDE.... JAJAJAJ
    É broma, gustoume o comentario, a verdade debe estar ante todo, estou dacordo. Saludos a ti !!!

    ResponderExcluir
  105. "http://www.bng-carnota.org/p/notas.html"

    "Comentarios
    Dado que o maior interese dun espazo destas características consiste, precisamente, en que poidades emitir as vosas propias opinións, a publicación de comentarios é libre e non conta con ningún sistema de moderación (excepto para as mensaxes comerciais indesexadas).

    Para expresarnos calquera cuestión de carácter xeral, recomendamos facelo no espazo "Toma a palabra!". Se desexas comentar calquera información publicada nesta páxina, facendo click no título do artigo atoparás, ao final do mesmo, un espazo onde facelo, mesmo de xeito anónimo; isto non exime a autores e autoras dos textos da súa responsabilidade sobre os mesmos.

    Garantindo a liberdade de expresión, presupoñemos un espírito construtivo en todas as mensaxes. Todas aquelas alusivas á vida personal ou familiar das persoas que participan na vida política do Concello de Carnota serán retiradas, ao igual que todas aquelas que poidan resultar ofensivas para as persoas en función do seu xénero, etnia, ideoloxía, lugar de procedencia, clase social, sexualidade...

    O BNG de Carnota, como organización política do nacionalismo carnotán, non subscribe necesariamente ningún comentario nin opina alén dos propios artigos da páxina; a súa participación nos espazos de opinión será exclusivamente técnica e aclaratoria."



    Non hai máis que decir

    ResponderExcluir
  106. si mellor estar calados ahora que necesitades a outros...

    ResponderExcluir
  107. Non voto en Carnota, pero seguinvos con especial atención pois teño moitos bos amigos ai. Só podo felicitarvos, ogallá no meu concello tivéramos unha forza tan ilusionante, seguro que tamén arrasaba. Apertas.

    ResponderExcluir
  108. son do psoe dende ai 20 anos e sei q Suso Campos está fodido polos resultados obtidos,pero tamen sei q non vai pactar co PP en ningun momnto,vaise manter a palabra q se tiña co bng como a nos nos gustaria q se mantivese se fose o caso contrario,como dixo Suso Campos nun dos mitins...o importante é qitar a dereita do concello para intentar recuperalo,aora solo nos qeda facer unha boa oposicion para q dentro de 4 anos o socialismo de carnota volva dar jerra,moito animo a Suso e moito animo o bng(ainda q neste concello o ides ter fodido e ides ter m8 q sudar)

    ResponderExcluir
  109. Espero que si ,que manteña a súa palabra porque somos muitos os que esperamos un cambio,non queremos ó PP nin na alcaldía nin como socios do Psoe. Queremos un cambio de caras, de ideas e de proxectos.

    ResponderExcluir
  110. Pepe de Portela e un demagogo un "lobo con piel de cordero",pero o pasado domingo o electorado de Carnota doulle a beber do xarabe que menos lle sabe que e pasar de ter sete concelleiros a ter cinco e perder e malloría absoluta, non olvidedes que o censo baixou para todos.Os do Bng e os do Psoe facede as cousas da mellor forma para a xente de Carnota que seguramente vos xa saberedes cal e,recordade que gobernastes xuntos durante uito anos e non houbo ningunha desfeita.Non permitamos baixo ningun concepto que nos sigan gobernando Danieles,Oreiros,Marisoles,Breas,Topasias,Peregrinos etc.Os votantes dos dous partidos(Bng e Psoe)¡NON QUEREMOS ESO!¡NUNCA MAIS!.¡PENSADE NAS 1681 PERSONAS QUE FOMOS CO SOBRE NA MAN!.Merecemos algo distinto do que tubemos estes catro anos e pedimos bipartito en Carnota.Bicos a todos/as.

    ResponderExcluir
  111. ¡Canta envidia nos terá a xente de esquerdas nos pueblos que teñen que aguantar mallorías absolutas do Pp ano tras ano!,non estraguedes o que conseguiu a xente de Carnota,non fagades puto caso ós da MAREA AZUL que en Carnota non fui tal, para eles fui unha MAREA NEGRA.¿Donde meteron as camisetas da happy face?¡Non se ve unha!.

    ResponderExcluir
  112. Pepe de Portela vai arrasarrrrrrr...arrasarrrrrrr...a bailarrrrrrr...no Luarrrrrrr...¡Leña carallo!.¡Deixadelles creer que van volver a gobernarrrrrrr!.

    ResponderExcluir
  113. ¿As camisetas?¡lástima delas para limpar os cristales!.

    ResponderExcluir
  114. Un do Psoe de toda a vida.25/05/2011, 10:00

    Por favor que impere a cordura.

    ResponderExcluir
  115. Eso lévase pedindo toda a campaña, un do psoe de toda a vida. A ver se estás vendo a palla no ollo alleo e non a viga no propio, porque alguns destacados compañeiros teus non fan máis que largar e largar e largar, e xa vale. O Pobo falou, agora que os partidos decidan, e nas reunions non nos bares.

    ResponderExcluir
  116. Outro do Psoe de sempre.25/05/2011, 13:12

    Moma, fai valer todos os anos que levas no Psoe de Carnota en non deixes que pase o que se dí por todas partes que pode pasar.

    ResponderExcluir
  117. Eu poño a man no lume por Moma. Non apoiamos a mesma sigla, pero paréceme un home íntegro e que non o permitirá. Nin caso a aqueles que queren intoxicar e sembrar discordia entre quen debe entenderse polo ben de todos, pero expectantes polo que poda pasar.

    ResponderExcluir
  118. Alguns din que hai que esperar a que decidan os militantes... pero esperou algun a oir o que pensaban os seus antes de salir decindo o que dixeron o luns (LUNS!) na prensa??????
    Quero esa resposta, deixo a pregunta aqui xa que noutros blogs non se pode.

    ResponderExcluir
  119. Eso é o grave, pareceme mui ben o comunicado do PSOE hoxe, mui elegante e correcto, pero eso non quita o que saliu decindo un dos candidatos naprensa o lunes e podemos leer TODOS, e que eu sepa ainda non o retirou. Despois de ler esas animalaladas que non vou poñer aqui porque boto as tripas é normal que a xente se preocupe, votaran a quen votaran, non credes?

    ResponderExcluir
  120. Outra cousa que se anda decindo, que o PSOE non lle sacou un concelleiro ao PP por 7 votos. FALSO. Non sei que pretenden dar a entender con eso, pero é falso.

    Aqui a proba:
    http://icon.cat/util/elecciones/ZbMFQgUYBR
    (La siguiente candidatura en obtener representación seria PP en lugar de BNG por 179 votos.)

    ResponderExcluir
  121. Tanto que presumiu campos que él tiña moi bo choio e que non perdía nada e que si perdia dimitia e todo para o bng. FALSO.O que pasa que nos engañou a todo diós.
    E agora dirá que é por o ben de carnota, pero o certo é que se lle acabou a festa e a deputación e a xunta e agora soio queda ser do pp para chupar.Que mire a Antón Louro e que vexa a un señor

    ResponderExcluir
  122. Estiven fozando nesa paxina, moi interesante. Campos necesitaba 146 votos mais para sacar os 3 concelleiros, e non llo quitaba o PP si non o Bloque.

    ResponderExcluir
  123. Eu eso que sona do pacto co pp non o creo. joder, despois do que despotricou o pp de súa nai e o veto que lle tuvo a súa casa catro anos, sería a rebomba que siquiera os escuitara.

    ResponderExcluir
  124. Que janas teño de volver ver a ramon jobernandonos,que rapido pasou a campaña e que lentos pasan estes diaasss...jasussss

    ResponderExcluir
  125. Fai non muito culpabase o PSOE de fiarse dos periodicos cando sabiamos que non hai rigor periodistico en este pais, e ajora derrepente aqui a xente esta dandolle pouca credibilidade a un portavoz de un partido pero si a prensa, que esta fallando porque se utilizan as cousas sempre para cando nos conveñen e cando nos conveñe. Señores seamos serios xa de unha vez, e deixemonos de analizar con lupa as tonterias de si lle faltaban 100 e pico de votos que esta claro que eso ahora mismo non ten relevancia, deixemos de analizar si se pode escribir noutros blogs ou si non se pode para que total para o que se di aqui que mais da que se poda ou non, e censura existe en todos os lados hasta neste blog como se pode ver na primeira entrada que xa eliminaron un comentario, eso si nunca un que poda perxudicar a outro partido pero si se trata do propio eliminamos nun plis plas,e deixemos de analizar parvadas de unha vez por todas en Carnota, non adiantemos acontecimientos do que pode ou non pode pasar porque seguramente non temos nin idea da realidade do asunto e de todo o que pode estar pasando. Esperemos o día e relajemonos que o duro xa pasou, SACAMOS O PP DO AXUNTAMENTO, ahora solo nos queda un camiño de rosas e a poder ser un camiño tranquilo e un camiño onde a esquerda ten que estar unida. ANIMO A TODO O BNG E A TODO O PSOE.

    ResponderExcluir
  126. Por que non o desminten entón?

    ResponderExcluir
  127. eu penso que non haberia ningun tipo de rumor se non se falara asi nos xornais...non é que a xente de carnota analice parvadas,analiza entrevistas de todos os candidatos de todos os concellos para ver como estan indo as cousas porque gracias a dios sabemos leer...eu non son do psoe pero votei a campos por cambiar algo a verdá,aora hai que mirar o que pasa...Pero camiño de rosas polo que dixo non vai ser,todo contrario,nejosiasións moi duras,pero buueno,esperemos quitar a dereita do goberno durante moitisisimo tempo

    ResponderExcluir
  128. A miña opinion personal e que Suso é un home razonable e de palabra, e o que esta buscando é o ben de Carnota, si o analizamos desde un punto de vista racional, ahora mismo o pp ten todo, a diputación a xunta e en breve o goberno central, e o bng nada ten, estou de acordo que o normal sería un pacto entre bng e psoe pero bueno si nos fijamos en concellos veciños o bng esta pactando con quen lle peta, non sei a cousa eche jodida.....e a saber o que esta pasando....penso que si o bng e o psoe se levasen ben todo esto non estaría pasando pero algo esta dificultando que non se acaben estos rumores porque parece que non se leva nada a cabo....como di o psoe non é unha decisión de tomar en dous dias pero...Carnota necesita saber o que vai pasar, pase o que pase vai ser un cambio eso está claro

    ResponderExcluir
  129. Si moi ben, estou dacordo co de arriba, pero se o PSOE quere o mellor para Carnota, e desde un principio dixo o que era mellor para Carnota,SACAR AO PP DO CONCELLO na prensa, nos debates, nos mitins e etc...por que agora baralla a posibilidade de pactar co pp?Dicides que Campos é un home de palabra.Eu respétoo como calquer veciño, candidato e persoa de Carnota, pero o señor Campos xa faltou á súa palabra, no blog do psoe un valiente escribiu esto:Carnota dijo...
    Miercoles, Ézaro, Bar de Miguel Campos:
    Reunidos: Marisol, Brea, Suso Campos, Moma e outra persoa.
    Asunto: pacto de gobierno
    Como votante socialista espero que deixedes a acta e vos larguedes se non iremos a largarvos nos mesmas.

    Por certo,paréceme ridículo que queiran que fagamos unha conta en gmail para comentar no seu blog.Non se dan conta de que esa imaxe "sociolista" xa a perderon fai meses e que apartando á crítica dos veciños só consiguen que os veciños se aparten deles.
    POr favor, non deixedes que o PP destrúa máis Carnota.QUEREMOS A MONCHO NO CONCELLO

    ResponderExcluir
  130. Votante socialista.27/05/2011, 12:35

    Ós de Carnota non nos importa o que pase na Diputación nin nos importa o que pase na Xunta nin nos importa o que pase en Madrid nin nos importa o que pase en Barcelona...Impórtanos o que pase en CARNOTA e máis tamén nos importa o que fagan os cabezas de lista dos partidos ós que lles votamos 1681 personas e eso esta por ver,pero pode pasar o que eses votantes nos tememos que e que os socialistas pacten cos do Pp,si o fan xa o pagarán para as próximas.

    ResponderExcluir
  131. Un dos lobos de dentro de catro anos.27/05/2011, 12:59

    Si Campos e o Moma pactan co Pp e porque estas eleccións lle viron as orellas ó lobo,pois o lobo volverá dentro de catro anos...

    ResponderExcluir
  132. Entrevista a Suso campos e ó Moma:¿Ides pactar co Pp?Siiiiii,xa está feito.

    ResponderExcluir
  133. Cando sala o pacto do bng-psoe que ides faser con toda esta merda que estades soltando aqui? seguro que mais de un de vos despois lle vaia a campos ou o moma a pedirlle algo...de verdad as veces Carnota ten o que se merece. Porque en vez de tanto especular non esperades a ver o que pasa porque si esto non fose anonimo seguro que ninguen opinaba....igual que cando se vai a votar, seguro que lle prometestedes o voto a todos porque non vaia a ser que vaia a salir este e dispois non me queira dar un traballo no axuntamento. Demencial toda esta porqueria, e si como personas tivesedes algo de xeito non andabades falando sin saber e muitos sin conocer a xente, cando se xuzgou a Moncho a nadie lle justou pois ahora non fajades o que non vos justaria que vos fixeran a vos. ADIANTE BNG.

    ResponderExcluir
  134. Sijo desindo o mismo, aljen está mui interesado en que exista este debate, aqui e nos bares. Moito tensar a corda, pero o final a ver se vai romper.
    Carnota falou, e quixo 1º: un goberno de esquerdas con Moncho, ou 2º: se non é posible o acordo, un goberno de dereitas con Oreiro.
    Todo o demais é prepotencia e palabreria barata de quen non é capaz de justificar semejante debacle electoral despois de andar decindo durante meses que tiña asejurada a maioría absoluta. Pero La historia nos juzgará a todos.

    ResponderExcluir
  135. Esperanzada.27/05/2011, 14:21

    Moncho,Suso,Merche,Moma,Ivan,Tono,formade o goberno digno que nos merecemos os habitantes de Carnota,¡por favor!.Eu son optimista,conoso ó Moma e a Campos e estou segura que non var dar esa imagen do Psoe de Carnota.Renunídevos os seis que entre vós non existen as tensións nin os malos rollos.¡Concordia,conversación,entendemento e seguro que entre todos faredes un futuro máis esperanzador.¡Sodes a única esperanza de Carnota!.

    ResponderExcluir
  136. Somos personas de xeito, por eso nos preocupamos do noso futuro. E penso que non especulamos, COMENTAMOS sen faltarlle ao respeto a ninguen (eu polo menos).Non vivo nin vivirei nunca da política, pero gustame saber da política de Carnota.Pareses unha persona bastante informada, e se dis que cando sala o pacto bng-psoe, dios que oija.

    ResponderExcluir
  137. Eso digo eu, aqui polo menos eu entro a ler a quen ten que decir, se vexo algun insulto nun comentario xa paso o seguinte porque xa tamos fartiños de ver xente que entran neste blog a falar mal do bng aproveitando que son os unicos que lles deixan falar, non son do bng pero eso vese blanco e en botella.
    Bueno que me vou polas ramas. O que queria decir é que DAME A RISA cando alguen ven aqui decir que se especula nos blogs ou nos bares, ou xente de Partido "pedindo sentidiño e calma" no Facebook... CANDO O PROPIO SEÑOR JESUS CAMPOS É QUEN ESTÁ LANZANDO TODOS ESES RUMORES A DIESTRO SINIESTRO A QUEN ESTE DISPOSTO A ATURALO........ a ver se somos todos tontos ahora menos el para crer esas pamplinas.

    ResponderExcluir

 

Visitas

Na memoria de Antón do Corenteno, Euloxio Franco e Marupe Armendáriz

Páxina web da Asemblea local do BNG de Carnota. Todos os contidos desta páxina distribúense baixo licenza Creative Commons 2.5 menos onde se exprese o contrario. Isto é un traballo de Connosco baseado en Templateism.com. Séguenos nas nosas redes sociais: