30/11/2009

A presión do BNG no Parlamento evitou que o PP eliminara o complemento ás pensións non contributivas

O complemento de máis de 200 euros instaurado polo anterior goberno da Xunta, cando o BNG ostentaba a responsabilidade dos Servizos Sociais e o Benestar, fora calificado polo señor Feijóo, na súa etapa de xefe da oposición, de “cicateiro”, e o seu partido mesmo introducira unha emenda para elevar a súa contía a 570 euros. Pois ben, unha vez no goberno, non só non cumpriron coa esixencia que lle formularan ao anterior goberno da Xunta, senón que tentaron suprimir o complemento na súa totalidade. Esta medida xustificábase por dirixirse -segundo o PP- a "optimizar a atención aos pensionistas".

Non casualmente, foi o nacionalismo galego coa súa xestión quen introduciu este complemento na pasada lexislatura logo de dar -e gañar- unha dura batalla ideolóxica contra aqueles que xa daquela quixeran dinamitar a proposta alegando a súa suposta inconstitucionalidade. Pois ben, xa con Feijóo no poder, de novo tivo que ser grazas á presión exercida polo BNG que o PP se viu obrigado a recuar en última instancia ante o clamor social que se lle estaba vindo enriba; só así decidiron manter o complemento, despois dun dantesco festival de contradicións de Feijóo na prensa.

Volve a quedar claro que a única medida social que comprende o PP de Feijóo é a de recurtar os servizos públicos para favorecer aos catro empresarios de toda a vida. E tamén que mentres o BNG siga ocupando a primeira liña no Parlamento de Galiza, vanse topar coa nosa actuación cada vez que alguén tente vender á empresa privada o sistema de servizos públicos do que tantos anos nos custou dotarnos a todos os galegos e galegas.

Etiquetas: , , , ,