25/02/2010

O alcalde insinúa sen probas que a oposición está detrás dunhas pintadas aparecidas na Casa do Concello

En busca do protagonismo perdido, o PP de Carnota recurre agora ao vitimismo e ás inxurias para adquirir un novo titular na prensa.

Unhas pintadas son agora o motivo de que o concello de Carnota volva á palestra mediática, lamentabelmente. Asi, unhas pintadas alusivas ao desgoberno de Carnota aparecidas na noite do 16 convertéronse, tras pasar pola factoría de demagoxia do PP, en mostra da "falta de alternativa" dos grupos da oposición. Delirante.

O peor de todo non é que a falta de proxecto o PP precise inventar algo do que falar, senón que o seu círculo de sicarios políticos -en concreto un dos grandes favorecidos polo escándalo dos sobresoldos a colaboradores do PP- sinalou con nome e apelidos un veciño do noso concello, militante do BNG, ao que tamén se lle acusou duns desperfectos nas instalacións deportivas da UD Carnota, que presuntamente tiveron lugar case unha semana despois.

Precisamente foi un dirixente desta entidade deportiva o que se puxo en contacto vía telefónica co militante nacionalista para recriminarlle os danos producidos nas instalacións do clube de fútbol, e de paso advertirlle que as gravacións rexistradas polas cámaras de seguridade da policía municipal o identificaran como autor das polémicas pintadas, segundo soubera por fontes do Concello.

Ante a gravidade destas acusacións, o compañeiro do BNG, que paradoxalmente leva varias semanas desprazado de Carnota por motivos laborais, púxose en contacto coa policía local para verificar estas afirmacións, sendo un axente o que o informou de que non só non tiñan ningún cargo na súa contra senón que os verdadeiros autores dos feitos denunciados non estaban identificados en absoluto.

Pois ben; malia carecer de probas, o alcalde de Carnota non desperdiciou a oportunidade de mentirlle á prensa e a toda a veciñanza asegurando literalmente que "temos perfectamente identificados aos autores" asi como "se esta é a alternativa ao goberno local que propoñen, boas nos esperan", insinuando deste xeito unha autoría por parte dos partidos da oposición.

Lamentamos que o desnorte político do PP chegue ata os extremos de incriminar a persoas inocentes, e queremos transmitirlle ao goberno municipal que se pensan que dous garavatos nunha fachada os van librar do inmenso descontento veciñal pola desfeita que están causando no Concello, boa lles espera.

Etiquetas: , , ,