31/08/2013

A situación de emerxencia obriga a prescindir de 6 empregados municipais

Edición nº 33 monográfico: "A situación de emerxencia obriga a prescindir de 6 empregados municipais", correspondente ao verán de 2013 deste Voceiro local do BNG de Carnota.

Sumario:
• As débedas herdadas asfixian as arcas municipais
• Os ingresos municipais tocan o seu chan histórico
• Carnota ingresa un terzo que no ano 2010 pero seguía mantendo o mesmo personal fixo e indefinido
• Que aforro suporán estes despedimentos ás arcas municipais?
• O obxectivo destas e outras medidas é garantir a viabilidade financieira do concello sen tocar os servizos básicos
• O goberno deu exemplo minimizando soldos políticos, creando a Bolsa Municipal de Emprego e mellorando a eficiencia enerxética
• O BNG de Carnota lamenta os despidos e apoia o goberno local
• A oposición tenta aproveitar o río revolto para revivir a pantasma do pacto PP-PSOE en Carnota
• O ex-alcalde de Carnota José Oreiro, imputado por prevaricación nas súas contratacións laborais   [Less]

Etiquetas: , , , , , , , ,

1. son de lira e de lariño tamen04/09/2013, 16:34

si vos dedicaras a facer algo polo pueblo era millor. o unico que fai
    este goberno de incompetentes , e limpar catro toxos que ai no monte, que a ninjen lle importa,, deixade de votar a s culpas os demais , e poñedevos polo menos a ir limpos po axuntamento ,
    que aljuns dos nosos gobernantes teñen falta de ixiene..

2. hola que tal?,
    de entrada dar gracias a este partido por poner este blog , por lo menos vecinos de carnota que estamos fuera podemos espresar nuestra opinion.
    estuve este año de vacaciones en carnota, hacia 5 años que no venia por aqui, y lo que he visto me a parecido que los gobernantes de de carnota no hacen nada por mantener algunos servicios que corresponden al ayuntamiento. solo hace falta ir al mirador de lira y al de san mamede que dan pena asta mirarlos, cual es el motivo.
    subiendo por la carretera del mirador de lira llegan las xestas y los tojos casi a mitad de la carretera y te tienes que ir apartando para que no te ralle el coche, y no te digo alli arriba que da
    pena ver como esta eso todo lleno de maleza.. y el de san
    mamede igual ,, esto lo digo por que se me callo la cara de verguenza al hablar maravillas de carnota y llegar amigos mios de coruña y ver semejante estanpa, y ya no os digo la playa la mierda que tenia la playa de carnota llena de colillas y papel hijienico, nos teniamos que ir apartando de todo eso pa encontrar una zona de playa algo limpia. no tengo nada encontra de ningun partido pero esa es mi denuncia y ojala este mensaje os valga de algo.

ResponderExcluir
  3. Arre carallo non acertades nin unha...a pesar de que o Marianico volo puxo en bandexa de prata, vai e sodes tan mantas de meter agora o Concello en indemnizacións millonarias. Pero ese bufete tan maravilloso que tendes contratado, non vai a jañar un xuizo na puñetera vida...e iso estudando na privada...