28/09/2008

O carballo añón do Monte Pindo xa é especie protexida

O carballo añón (Quercus Lusitanica, tamén coñecido como carballo anano) conta cunha única poboación en Galiza radicada en apenas un quilómetro cadrado de Monte Pindo, dentro do triángulo que forman o Chan das Lamas, a Braña dos Aguillóns e o lugariño de San Cibrán. E agora vén de ser declarada especie protexida polo Observatorio da Biodiversidade, grazas aos esforzos da asociación ecoloxista ADEGA, que propuxo a catalogación desta especie en perigo e realizou tamén o seu inventariado.

O Observatorio, presidido polo director xeral de Conservación da Natureza e integrado por expertos, universidades galegas, asociacións ecoloxistas e técnicos da Consellería, acordou por unanimidade a incorporación do carballo añón do Monte Pindo ao catálogo, para o que se tivo moi conta a súa singularidade.

Acadado este importantísimo primeiro paso de cara á súa protección, agora ADEGA solicitará a declaración da área de distribución desta especie e do propio Monte Pindo como Monumento Natural, Paisaxe Protexida ou outra figura de protección ambiental que sirva para garantir a conservación dos seus valores naturais e promover o enorme interese ecoturístico e cultural desta privilexiada paraxe.

O Monte Pindo xa conta con declaración de lugar de interese comunitario (LIC), e está incluído na Rede Natura 2000.

Novas relacionadas:

· Na web de ADEGA