12/05/2005

Ferrol enteiro vive no loito

Comparte e opina:
Ferrol está de loito de novo polas desgraciada morte de catro traballadores de Navantia Ferrol, dos cais tres tiñan menos de 30 anos, que deixaron a súa vida prematuramente por intentar axudar a unha compañeira, que cometera o único "erro" de entrar antes de tempo a traballar na fragata F-311 Roald Amundsen, que se está a construír en Bazán. Fálase de descoido, de accidente, de neglixencia e fálla de control, ou de fuga de gases.
A realidade é que a súa tarefa matutina consistía en limpar un minúsculo cubículo pechado, no que a concentración de osíxeno era dun 11%, e que en todo caso as mortes eran totalmente evitábeis. Unha vez máis, a precariedade laboral e a carencia dun emprego digno e galego desgrazadamente obriga a arriscar as vidas dos mozos galegos polo pan de cada día. Unha vez máis, a pregunta do millón: Ata cando?

Mañán, ás doce da mañá, terá lugar na Praza de Armas de Ferrol unha concentración para manifestar a solidariedade cos traballadores falecidos e protestar polo absoluto desinterese das autoridades competencias en proporcionar un tecido económico e industrial sólido e de calidade.
Etiquetas: , ,

Artigos máis lidos