AD (728x60)

Slider Section

Submenu Section

11/06/2011

Moncho Noceda proclámase novo alcalde de Carnota co apoio da maioría absoluta da corporación

O esperado momento da investidura do novo alcalde
Ramón Noceda Caamaño é xa o novo alcalde do Concello de Carnota, tras o impecábel desenvolvemento da sesión plenaria durante a que tomaron hoxe posesión das súas actas os 11 novos edís da corporación municipal 2011-2015.

Moncho Noceda no momento de tomar posesión
Durante un pleno caracterizado pola importantísima presenza e a normal expectación veciñal, dado que se chegou ao mesmo momento da investidura sen ningún acordo entre as forzas, finalmente os 2 concelleiros electos polo PSOE de Carnota deron o seu apoio á candidatura presentada polo BNG, que alcanzou asi os 6 edís necesarios para a proclamación do alcalde.

Moncho Noceda, durante o seu primeiro discurso como novo alcalde de Carnota, agradeceu a toda a sociedade o importante apoio recibido e animou á veciños a sumarse a traballar polo futuro dun concello que non atravesa polo seu mellor momento. Asi mesmo, e tras agradecer aos membros do PSOE a súa postura, extendeu o chamamento aos veciños tamén aos concelleiros das demais forzas políticas de Carnota.

Primeiro paso ilusionante
A pesar de que esta investidura se produciu sen un acordo de goberno entre ningunha das forzas que obtiveron representación, o BNG agradece que finalmente o PSOE cumprira coa palabra dada na campaña e anuncia que vai establecer os contactos precisos para, nas vindeiras datas, tentar achegar posicións de cara a conformar un acordo de goberno baseado en valores de transparencia, austeridade, seriedade, honradez, xustiza, solidariedade e sobre todo participación veciñal na vida municipal, superando vellos partidismos, personalismos e localismos e traballando para dar forma a un Concello de Carnota máis igualitario do que se sintan parte indivisible todos e cada un dos nosos veciños e veciñas.

Euloxio Franco, con nós
A maior ovación por parte dos veciños de Carnota produciuse durante a intervención do secretario-interventor do Concello de Carnota, Carlos Bousoño, que era o encargado de conducir e explicar o desenvolvemento da sesión. Despois de lembrar aos 6 membros da anterior corporación municipal que xa non repetirán nesta lexislatura, quixo facer unha mención especial dedicando unha poesía en homenaxe ao noso tristemente falecido compañeiro Euloxio Franco, que nos deixou poucos meses antes do inicio da campaña sendo concelleiro do BNG e tras ser elixido pola Asemblea local do BNG para repetir posición na candidatura nacionalista.
Nova corporación munipal
A corporación municipal 2011-2015 do Concello de Carnota queda como segue:
  • Alcalde: Moncho Noceda Caamaño (BNG)
  • Merche Díaz Mayán (BNG)
  • Iván Franco Caamaño (BNG)
  • Antón Federico Beiro Oreiro (BNG)
  • Suso Campos Díaz (PSOE)
  • Juan Saborido Rama (PSOE)
  • José Oreiro Rodríguez (PP)
  • Marisol Piñeiro Martínez (PP)
  • Santiago Brea Beiro (PP)
  • Chus González Senande (PP)
  • Ana González Louro (PP)
Etiquetas: , ,

Hai 149 opinións.

  1. Parabéns á veciñanza carnotana, que en maioría votou a prol das opcións de esquerda (hai unha sensibilidade nacionalista-galeguista e outra españolista, como xa se sabe, pero progresista nos postulados, que é o que importa). Coa constitución hoxe da Corporación douse cumprimento á vontade maioritaria do electorado.
    Parabéns especialmente ao novo Alcalde, que o devir lle concede unha nova opurtunidade como Rexidor; non será doada a papeleta porque penso que as expectativas son moitas, mais confío no seu bo facer. Felicidades tamén á comunidade socialista carnotana que soubo estar á altura das circunstancias; os seus votantes deseguro que non se senten defraudados, é iso é moi importante de cara ao presente e ao futuro da agrupación socialdemócrata.
    Saúde e República.

    ResponderExcluir
  2. dentro de dous dias outra mocion de censura

    ResponderExcluir
  3. O PSOE de Carnota cumpriu. E o BNG??
    Penso que se dende un primeiro momento a postura do BNG era o cumprimento do pacto (Se ti sacas máis votos eres o que gobernas e se os saco eu gobernas ti)por que negociou outras opcións?, para o meu gusto, as máis acertadas pola estabilidade gubernamental, e a última hora non se axustou ó negociado...? non o entendo. Ademais que é iso de que cada concelleiro vai cobrar cada hora a 12 euros do tempo adicado ó concello, xd..(A saber o que isto nos pode supor).
    Quero un goberno BNG-PSOE, quero que as dúas forzas da esquerda sexan a cara do concello. Quero que Moncho sexa alcalde e quero que Moma sexa tenente de alcalde.
    Son do BNG e penso que a postura que está adoptando neste momento, goberno en minoría, non é o mellor para Carnota.

    ResponderExcluir
  4. Es do BNG?
    E xa estás repartindo e pondo prezo o traballo e ainda non entraron, que enteradillo, BNG, jajaja
    O BNG cumpriu a súa palabra e ti deberías estar contento porque o valor e a forza que demostraron, xogandose a alcaldía non o fai todo o mundo, os do BNG non se venden nin se mercan e ti vaite para outro partido que no BNG non encaixas.

    ResponderExcluir
  5. Pola forma de falar de #3 non pode ser do BNG, é do PSOE pero dos de arriba,dos que lle vai a vida no tema.

    ResponderExcluir
  6. aqui como os do PP, uo a chupas uo si non votanche
    fora, asi lles vai a ir.

    ResponderExcluir
  7. BNG,BNG,BNG...Sodes os mellores, non cambiedes, adiante!

    ResponderExcluir
  8. Hoxe estiben na Coruña, para ser mais exacto na preza de María Pita. Estiben ca xente do Movemento 15M; pedían un cambio na política e nos políticos, mais dereitos sociais, pedían traballo, e moitas cousas mais, cousas que deberían ser elementais en calquera democracia. Pero alí non se acercou político algún, eles estaban dentro do concello, non saíu nin o presidente da xunta que tamén estaba, nin o alcalde da Coruña, nin o presidente da deputación, nin político algún, nin do PP, nin do PSOE, nin do BNG. Ben unha pequena mostra mais de canto lle importa a xente aos políticos.

    Despois de esta pequena reflexión vamos o que quería dicir, as carencias de emprego en Carnota, e o cerre das poucas empresas e cooperativas que existían no concello están provocando os seus efectos, xa existen familias en Carnota, incluso con nenos pequenos nas cales non entra un so euro. Despois do día de gloria da investidura xa e o momento de acabar a festa. ¿Qué solucións pensa dar o Bng, e o seu flamante novo alcalde?

    Un Saúdo

    ResponderExcluir
  9. Le o programa.

    ResponderExcluir
  10. "Longa noite de pedra"Volven a mandar os de fora, esta é a evidencia dun pobo como Carnota que vota a xente que só lle avala o interes persoal.Preguntome: tanta miseria somos para votar a semellantes políticos de clase tan baixa? ou somos tan ignorantes que uns simples años , creamos que son catedráticos

    ResponderExcluir
  11. O do comentario n.º 3, que son eu, é do BNG, e votante do BNG. Simplemente non penso como vós... hai algún problema?? Simplemente quería explicacións das negociacións que mantivo o BNG co PSOE, sen máis. Eu pido respeto para os que opinamos doutra forma, pasa algo??

    ResponderExcluir
  12. Comentario 10;tende vergonza e calade a boca,"noite de pedra"sodes vos que erades moi felices tendo o alcalde mais fascista de toda a comarca,"Maria leva".Pareciulle pouco o que fixo durante catro anos e nos ultimos dias puxolle a rubrica contratando na ultima bolsa de empleo dos fondos europeos a personas que non cumplen en absoluto os requisitos para ser contratados(levar mais de un ano no paro e ser menor de trinta anos).Os requsitos que pediu el son ser familiar dos que lle foron na lista,ir na lista,ser amigo de,ser cuñado de,ser primo de,ser nai de ,ser fillo de,ser irman de...O voso non e nuite de pedra e nuite de merda...

    ResponderExcluir
  13. Chupa chupa, que xa deita.12/06/2011, 11:51

    Eso eso,"nuite de pedra",¡¡a mamala!!.

    ResponderExcluir
  14. Si a resposta do anónimo nº 9 e para min dicirlle que xa lin o programa; enteiro de cabo a rabo, pero sigo facendo a mesma pregunta a ver si alguén me contesta. E mellor a ver si alguén lle contesta a xente que o necesita. ¿Ou tamén ten que ler o programa?

    Saúdos

    ResponderExcluir
  15. ¿Sera que non entendes o galego,Klandestino?Proximamente salira o programa do Bng en castelan e en Ingles.

    ResponderExcluir
  16. Será que o entendo moi ben anónimo. Cando non se sabe que contestar o mellor insultar. Vale ben.

    ResponderExcluir
  17. as desculpas de sempre:
    traballo, xa mitiu Oreio os amigos.
    cartos, xo os judiu Oreiro e compañia.
    obras, xas adjudicou Oreiro.etc.
    se xo fixo todo Oreiro,pra que tanta
    festa por entrar. se por 2000$ e que
    vos los de OREIRO e siguide como asta
    agora, que estabamos tranquilamente sin
    vos outros 25 ou 30 anos, ah! no voso
    programa o que mais referencia fasia era
    os 2000$ que con eso xa conformabades.

    ResponderExcluir
  18. Para o comentario 10:

    SPIRITUAL
    (engadido na ed. de 1967 para substituí-lo anterior)

    Cicais mañá
    cando a miña mirada
    non abrolle na luz
    como cativa mapoula de auga,
    veña a soedade.

    Pero hoxe canto en libertá
    e mentras canto
    non estou isolado,
    que o corazón vai comigo
    e con il falo.

    Beberei a paisaxe
    nun amencer de lirios.
    As campanas do mar
    nos ventos fuxidíos.
    Cada intre un paxaro,
    cada pulso un latexo.
    Unha espada de chuvia
    cortando a frol do vento.

    Nin as olladas torvas,
    nin os beizos esquivos,
    nin as voces nemigas
    nin os homes cativos.

    Vivirei coma o lume
    alcendido na noite.
    Terei cumios de estrelas,
    cantarei para os homes.

    Estou comigo mesmo.
    O corazón é quen manda,
    i eu obedezo.
    CELSO EMILIO FERREIRO

    ResponderExcluir
  19. Pero que vindes vos falando de fascismos e de dictaduras, se onte nin siquera lle deixastedes a Pepe abrir a boca e expresarse...bonita forma de empezar. Noraboa a Moncho&Company, Carnota por fin ten o alcalde q se merece. A ver ahora a quen se contrata, e que legales imos ser....
    Acordadevos de que estamos en Carnota, onde todos nos conocemos Y EL PASADO SIEMPRE VUELVE

    ResponderExcluir
  20. JAJAJA, pobres diabliños.... pero vos pensastedes que a Pepelle fasedes algun mal??? JAAAAAAAAAAAJAAAAAJAJAJA. Ten Casa, ten coche, ten os 4 fillos criados, estudiados e independizados, a muller funcionaria, e el o mismo... QUE MAL LLE FIXESTEDES?? Deixade de intentar joder os do PP e pondevos a traballar por Carnota! :)

    Pooooooor certo en canto as contratacions... denunciade SE HAY HUEVOS!!

    Ides vos faser muita cousa ahora, se a deputacion é do PP, a xunta do PP e o goberno próximamente do PP... de onde ides sacar os cartos, da agricultura????JAAAAAAAAAAJAJAJAJA

    Que atrevida é a ignorancia!! :)

    ResponderExcluir
  21. O mal deberiaselle ter feito no amor propio e na dignidad,pero en eso non se lle pode facer mal porque carece das duas cousas.Nunca ganou unhas eleccions que arrasara,gobernou catro anos cos da espiga,as seguintes perdiunas,gobernou catro anos con malloria por uns cuantos votos,as seguintes perdiunas,e co que pasou en Galicia que arrasou o Pp e el perdiu a malloria...¡¡¡DIGNIDAD E AMOR PROPIO QUE NON TEN!!!.que do resto xa sabemos que lle sobra de todo.

    ResponderExcluir
  22. Anónimo, parece que co de sempre estas ti, eu non dixen nada de traballo, nin ataquei a ninguén, nin sequera votei na miña vida ao PP. Si xa empezas a ver conspiracións xudeo-masonicas malo. O único que dixen e que a xente quer solucións, e as respostas de léete o programa non son apropiadas; veñan de quen veñan as preguntas, incluso si esas preguntas viñeran do PP.

    Saúdos

    ResponderExcluir
  23. esto de non deixar falar a Oreiro pareceme de politicuchos de ultima hora que por cousas personales non teñen collons de decirllo a cara e respaldanse nun partido que ten que pagar os servicios prestados, e dispois falades de nos

    ResponderExcluir
  24. estes seres parecen E.T. acobo de leer un cumunicado do soe, donde parece que estes seres so se interesan pola invistidura, dando a impoñer un cargo antes que o ben do axuntamento, no cal o soe non facendo caso a todo que lle adularon, cumpriu a sua palabra, pero estes E.T. parese ser que o problema e que con tanta difamacion o soe nos iña apollar e asi levarian a culpa como asta ajora. vense incompetentes

    ResponderExcluir
  25. Noraboa pola vitoria dos bos e xenerosos. Carnota necesitaba outra cousa. Agora animo e traballo.

    ResponderExcluir
  26. Ao anónimo 23 invitala,a que se relaxe, a furia era unha égua que acabou pastando en solitario no baixo do Monte do Pindo, mentras co resto da súa raza subiu á Moa na procura de mellores pastos e aire fresco, libre de contaminación.

    Despois falamos de vós, quen? Identifícate se tan valente es, nome e apelido, para que todos nós poidamos saber que dicimos que e de quen, e no suposto caso de erro, correxilo, aínda que non creo que haxa que corrixir demasiado. As formas e posturas das persoas que forman parte da candidatura do BNG foron as corretas.

    Saúdos a todas e todos vós, si,si os que comentades neste blog porque non tendes outro lugar aberto onde o poidades facer no anonimato.

    ResponderExcluir
  27. Foi o Secretario o que non deixou falar a Oreiro.

    ResponderExcluir
  28. O secretario cumpriu co seu deber, e nese pleno non está contemplado que fale ninguén máis que o alcalde entrante. Ademais, quen lle dixo que non foi a xente do público (quen estivemos alí sabemos que foi así).
    E despois, quen dixo que non lle deixara falar moncho foi J.M.Sande: de profesión MENTIREIRO (interesadamente), como mentía tamén no artigo dicindo que se acadara un pacto... É un farsante

    ResponderExcluir
  29. ¿Pero que queria Oreiro,dar a sua derradeira homilia?,que a dea na iglesia de San Mamede e de paso que chame a Rouco Varela e que fagan unha misa xuntos.Eu non irei,pero que vaia quen quira.Y de paso que le rezen un padre nuestro,¡POR SU ALMA!.¡AMEN!.

    ResponderExcluir
  30. Querería volver a insultar os seus rivais igual que fixera nos seus mitins, pero xa non fixo falta pois todo o pobo xa sabía o que dixo e votaran en consecuencia.

    ResponderExcluir
  31. Amij@s...ningen e perfecto e recoñezo que Moncho foi moi correcto durante toda campaña mais no pleno de investidura debia deixar co alcalde sainte falase...moncho deixouse levar polo ambiente esistente...parese ser kiba darlle a benvida o novo alcalde e agradecerlle o apoio os seus votantes...temonos ke distinjir deles na nosa actitude democratica e non caer en erros...poido dexar falar e quedaria como unha jrandisima persoa...pois jrande xa e.

    ResponderExcluir
  32. Pois eu non escoitei a moncho decirlle que non, o secretario quedou parvo cando oreiro pediu a palabra para "facer un inciso" cando o unico que faltaba era que o novo alcalde clausurara a sesion. Oreiro deberia sabelo, e por certo fui o primeiro en taparlle a boca ós concellales da oposicion durante 4 anos, que non veña ahora disfrazado de corderito degollado cando durante 4 anos fui un lobo.

    ResponderExcluir
  33. Xa ten falado bastante durante 4 anos, tendo practicamente silenciada a oposición. Sr. Marqués chegoulle o momento do protagonismo, a Moncho Noceda e sobre todo AO POBO a quen vostede inaugurou cando tivo a ocasión de gobernar.

    ResponderExcluir
  34. O Marqués de Capelán chegou o final da súa recta pero non o comprendiu.

    ResponderExcluir
  35. Como todos entenderías, no comentario 33, o señor Marqués non inaugurou ao pobo, simplemente IGNOROUNO.

    ResponderExcluir
  36. anónimo 26, identificateti tamen si tan valente es,

    ResponderExcluir
  37. Joder, anonimos pedindolle a anonimos que se identifiquen, sodes como nenos.

    ResponderExcluir
  38. Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii veña identifiquémonos todos!!!!
    Quien es quien???????
    Un poquito de por favor,xente do pp pedindo identificación, nin que esto fora unha redada da operación orquesta!!!!
    Deixadevos de tanto comentario resentido,que parecedes nenos de parvulario e se tanto queredes a CARNOTA empezade ca participación veciñal.

    ResponderExcluir
  39. vin a pagina do psoe un comentario de acarnotados, e como ali non podo contestar que non se me permite decirlle que os encargados de limpar os carteles e o ayuntamiento asique que volvan ca navilliña e depaso que pasen polo pindo que ali ainda estan. Acarnotados o plumero si vedes unha navalla o lonxe dios vos conserve a vista que a tendes estupenda¿OU SERA QUE VOS FOSTES QUEN OS QUITASTES?

    http://www.andaluciainformacion.es/portada/?a=181059&i=34&f=0

    tamen decir que son ejemplo de limpieza do paisaje pero de educacion non, porque muita democracia participativa e estar para todos e escuitar a todos, e ahi non lle deixaron falar a unha persona e mais o cabeza de lista da lista mais votada osea que....

    ResponderExcluir
  40. "O PSdG matiza que, dende a OPOSICIÓN Ó GOBERNO, nos plenos votarase a favor do que consideremos que é o mellor para Carnota e non se lle dará ó BNG o apoio ó que consideremos perxudicial...." sacado do comunicado do psoe. Debemos entender que si houbera acordo votarian a favor nos plenos ainda que o que se acordara fora perxudicial para Carnota? non ten desperdicio, e eles mesmos se retratan con comunicados como este.Saudos e animo.

    ResponderExcluir
  41. Dende logo os do PP é de pena: cegos, xordos.. pero si, credulos ata o final. Foi o secretario e a xente do público a que non quixo (e digo non quixo) que falara Oreiro, pero fose quen fose non podia falar, tiña que falar o Alcalde e ese xa non era el. A ver si vos enterades que vos agarrades a todas as tonterias como un clavo ardendo. Deixadeo xa, xa rematou ahora a traballar por Carnota que falta fai.

    ResponderExcluir
  42. Eu estaba e dou fe de que Noceda non dixo nada, Oreiro non falou porque non lle tocaba e punto.

    ResponderExcluir
  43. A xente que estivo no acto sabe que Moncho en ningún momento lle quitou a palabra a Oreiro, todo o contrario, foi Oreiro quen cortou a Moncho cando éste xa empezara cos agradecementos. Quen mandou calar a Oreiro fomos os veciños que estábamos alí de esquerdas(tanto BNG como PSOE) xa que consideramos que ese non era o momento do señor cipriano. Agora chamádesnos maleducados, pero foi Oreiro quen mandou calar a oposición carnotana unhas cantas veces, agora toca roelo campeón! ABURIÑOOOOOO

    ResponderExcluir
  44. Manda carallo, o Bloque limpa toda a sua cartelada da campaña e o unico que se lle ocurre decir a alguns é que limpe tamén o que deixaron os demais... LIMPÁDEO VÓS IRRESPONSABLES!

    ResponderExcluir
  45. Cala pailan.14/06/2011, 00:28

    ¡¡¡¡Sede boiños oh...Non seades mal pensados que o señor "Orreibol"solo lles queria agradecer os votantes do Bloque e do Psoe que o botaran da alcaldia!!!¡¡¡Pero mirade que sodes jodidos non deixalo falar eh,non tendes xeito nin modo!!!

    ResponderExcluir
  46. Os que queiran oir falar o señor "Orreibol"que vaian ao blog do Pp que ainda teñen posto o discurso do mitin de inicio de campaña no salon de actos,por certo¿tera alitosis?,porque da a impresion de que si.Parece que ten a cara metida dentro dunha cova.

    ResponderExcluir
  47. Un consello¿porque non se presenta a presidente dos Estados Unidos de Norte America?.Ali sejuro que jana,pero claro o dolar esta tan baixo...

    ResponderExcluir
  48. Mira que no dixar expresarse a todo un señor, non ten perdon de Dios, e dispois falamos de liberta de expresion. Que razon tiña o que decia: Darlle
    unha cunca de caldo a un pobre xa se cree Dios e amo e manda. Esto non e represion !con la vara que midas seras medido!
    Benvido Mrs. Marxallllllllllllll.

    ResponderExcluir
  49. Pensa o ladrón que son todos da súa condición.

    ResponderExcluir
  50. Xa sei que non fui Moncho quen lle prohibiu falar, quero tampouco lle ven mal ó Marqueés de Capelán probar da súa propia medicina:
    http://www.bng-carnota.org/2009/05/863-voces-silenciadas.html

    Ahora sabe o que sentiron 3 ediles da oposición durante 4 anos. Que se...!

    ResponderExcluir
  51. que rapido se perde a memoria, si señor.

    ResponderExcluir
  52. Algunhas mostras de como "aplicaba" Oreiro a liberdade de expresion cando gobernaba:

    http://www.bng-carnota.org/2009/05/o-alcalde-convoca-un-pleno-para-darse-o.html
    http://www.lavozdegalicia.es/barbanza/2009/05/30/0003_7751055.htm
    http://www.quepasanacosta.com/content/view/5551/26/
    http://antigo.quepasanacosta.com/content/view/5391/26/

    ResponderExcluir
  53. Outra mais:
    http://www.bng-carnota.org/2009/12/tomas-freire-salientou-que-o-motivo.html

    ResponderExcluir
  54. E outra: http://www.elcorreogallego.es/comarcas/ecg/oreiro-expulso-pleno-dos-ediles-bng-otra-refriega-salarios/idEdicion-2009-05-14/idNoticia-426651/

    ResponderExcluir
  55. Vou parando, pero creo que xa quedou claro o menxase

    ResponderExcluir
  56. Gracias ao anónimo por recordarnos, el calara a 863 persoas. Agora 1680 almiñas de Carnota o fixeron calar a él o 22-M, ahí está o seu castigo amigos!

    ResponderExcluir
  57. Que alguen me conteste por favor;¿que vai pasar ca ESMU?,antigua escola de musica.Polo visto(xa alcalde en funcions)mandou trasladar todolos "aparellos"para a planta de arriba da antigua guarderia(mellor dito para o cortello).De esta decision e de outras muitas que se iran sabendo co tempo so se pode extraer unha conclusion,que o nivel de desvergonceria de este señor non ten limites,muitos pais estan por luchar para que continue ainda que non se sabe donde(apurouse muito en tirar ca escola do Viso),outros xa pensan en que e millor que desaparezca,e mais despois de ver como castigou a nenos e pais por non sacar a malloria absoluta.¡Vai a xente morrendo e vai a xente aprendendo!.

    ResponderExcluir
  58. Señor "Orreibol";para os que peinamos canas resultanos demasiado evidente a clase de sujeto que e vostede,o que pasa e que non se pode decir publicamente o que muitas personas que peinan canas pensan de su "señoria",eso e o que o safa a vostede señor"Orreibol",que uns temos educacion e "outros"presumen de que a teñen.

    ResponderExcluir
  59. Half and half.14/06/2011, 16:52

    ¿CARNOTAFIT?¡¡¡¡A CABEZA NON PARA!!!!¿NON SERA CARNOTA FIFTY-FIFTY?

    ResponderExcluir
  60. o BNG dixo que nada de obras faraonicas que empeñaran os cartos de todos e descoidaran os problemas reales. o PSOE di piscina descuberta ó lado do oceano atlantico. O PSOE xa ensinou desde o 22 de maio que clase de personas presentaban, e ahora estannos ensinando que clase de ideas teñen. Menuda irresponsabilidade saltar con este disparate ó segundo dia de cambiar o goberno e sin preocuparse siquera de saber a situacion real das contas. CERO PATATERO E DE MAL EN PEOR. Se son hoxe as eleccions mi madre, non sacabades un.

    ResponderExcluir
  61. Se cadra non viron os resultados das eleccions, explicaria muitas cousas.

    ResponderExcluir
  62. """aínda que non sexamos parte do goberno queremos traballar para Carnota."""
    Creo que no PSOE confunden traballar con contar contos.

    ResponderExcluir
  63. Supoño que non teñen idea do que supón o mantenimiento dunha piscina. Miiiiiiiiiiiimá.

    ResponderExcluir
  64. Si sabedes leer din que o axuntamento non lle costa un peso, nin un peso.... e que os rapases de carnota van o gimnasio a cee...a caballo regalado no le mires el diente. Esperamos que non se rechce unha proposta así para Carnota.

    Que non vale cartos, que a da europa e a diputación.

    E na piscina ó lado do oceano queremos decir que no veran as nais/pais poden deixar ós seus nenos a cargo de monitores mentres traballen si non os poden levar á nosa maravillosa plaia.

    NON SEADES CAZURROS. De todas formas, si o BNG di q non solo por ser proposta so soe, esperemos pola responsabilidade do PP no pleno.

    ResponderExcluir
  65. Sin lugar dudas. Tomasadas.

    ResponderExcluir
  66. O mantenimiento e poñer a calquera dos que levan ddeportes a cargo das maquinas...a piscina descuberta solo see usa no verán...e o mantenimiento son tres meses e podeno facer os particulares nas suas casas quee teñen unha piscina!!!

    O que está no poli, ese pode estar a cargo das instalacións...que e o mantenemento para vos? as pastillas da piscina?

    De verdad, eu non mo podo creer

    ResponderExcluir
  67. Pero bueno si a queren que a pidan e despois que a manteñan eles cos seus cartos. Que lle pregunten ao concello de muros o hiper gasto que lle supón, xa pechou duas veces.

    ResponderExcluir
  68. partido popular14/06/2011, 18:22

    A piscina descuberta xa a temos na boca do rio.

    ResponderExcluir
  69. Neniña, os particulares que teñen unha pisci na súa casa sóbranlle os cartos.

    ResponderExcluir
  70. Pero e q no concello de muros teeñena climatizada como n cee...aiiiiiiii!!

    Seredes responsables de que esto non se faja en carnota e todos aquelees que vaia o gimnasio a cee e a muros dentro e catro anos agradeecerenvolo!!!

    Que non e comparable unha climatizada a unha descuberta que unha personna particular podeea ter e manter na sua casa...e o axuntamento non ten 30 euros o mes para pastillas do cloro? home porfavor!!! responsabilidade...

    RESPONSABILIDADE QUE NOS VEN PARA CARNOTA POLA CARA...pero como e proposta do psoe xa é un NON?

    QUE É GRATIS CHAVALES! QUE A PODEMOS TER DE ADORNOO SI QUEREMOS!! QUE É UN SERVICIO PARA CARNOTA!! QUE É UN GIMNASIO!! que temos rapaces que van adrede a cee e a muros..e todo será facer socios para quen quira ir para pagar gastos de mantenimiento...que eu creo q cada socio visto loo visto iva pagar 20 centimos...

    a ver que pasa, pero seredes reponsables de que non se faga, responsables non, CULPABLES!

    E eu vou ser das que non olvidarei que non se fixo e por culpa de quen

    ResponderExcluir
  71. Bueno bueno está claro que seguen co fanatismo porque xa pensan que aquí lles contestan o alcalde e os concellales directamente. Pero non aprenden eh, fanlle máis caso ao blog de calquera en vez de ter os pés no chan e olvidarse de que perderon as eleccións e hai que mirar para adiante non gardar ese rencor Tomasino que pólo visto péjase. Por certo a piscina onde a qués? Por min en Louredo.

    ResponderExcluir
  72. Joder, a vos vaisevos a olla. Que Moncho entrou onte FLIPADOS. Estades para encerrar.

    ResponderExcluir
  73. ah!!! pero que rencor? si carnotafit na porta vai levar unha placa que porá RAMON NOCEDA!! e vaina inajurar o alcalde... e que!!! en que mundo vivimos? Eso é rencor? Traer unha obra para carnota é rencor? darlle ideas ó goberno é rencor?

    E tendes razón, eu confío en Moncho! E como confío sei que non vai permitir que esa obra se faja en Ordenes ou no cu do mundo en vez de en Carnota ó fin e o cabo a el venlle de regalo. Vaina saber xestionar.

    ResponderExcluir
  74. Pero esta tía xa da por feito que a regalan.Entón quen verá a todos os concellos a pedir a axuda. Ou dánnola a nós só por pedila sin valorar máis criterios, supoño que che preguntaran nos impresos distancia de un centro desas características e cando lle poñan a oito kms dirán si estamos de coña. Pero bueno como carecemos de actividades acuáticas o mesmo fan unha excapción.

    ResponderExcluir
  75. E enterate ben de que o Concello xa ten equipo de aparatos de gimnasia nunha sala.

    ResponderExcluir
  76. Coñezo a Moncho e sei que nunca diría que non a unha proposta como esta para Carnota.

    ResponderExcluir
  77. 76 tes razón perdamos a subension, total...xa temos abondo ahora solo democracia participativa

    ResponderExcluir
  78. Realista e obxetivo.14/06/2011, 19:48

    Pero como vai apoyar Pepe Oreiro o da piscina descuberta,si no Mitin de inicio de campaña no Salon de Actos fixo un comentario sobre a dichosa piscina e sobre as pozas da Boca do Riu e todo o aforo se esperrechaban de risa,si ainda teñen o letreiro da entrada da carretera de Lombans señalando piscina descuberta cara a Boca do Riu.Eu non sei si e Tomasa,Susasa ou Momasa,pero a deriba que esta tomando o Psoe de Carnota e a misma que tomou Rumasa no seu momento,que como todos sabedes fui a sua desaparicion.Tomas e un tipo derrumbado,derrotado que xa non ten nada que perder na politica,os seu antiguos compañeiros no quixeron de candidato(por certo¡que razon tiñan!),es os que o teñen ahora non sei si como compañeiro ou como que,e porque non saben ben o que fan.Van os tres dando tumbos e o peor de todo e que os tumbos vanos dando cara abaixo, en picado e como no reconduzcan a tempo o seu comportamento parece que a situacion para eles e irreversible,seguramente lle quedaran catro anos os bandazos e dentro de catro anos,no 2015 electrocardiograma plano para as suas carreiras politicas¡as dos tres!.

    ResponderExcluir
  79. Esta mui ben que os do PSOE veñades debatir as vosas propostas na web do Bloque xa que vosa non vos deixan, sede benvidos pero tampouco monopolicedes esto, non? Abrazos

    ResponderExcluir
  80. Come ben desedes eu expresome donde me deixan,o peor de todo e que eles non nos deixan expresar na sua pagina pero os comentarios da do Bloque leenos todos.Comentario 79,apesaradamente estou de acordo contigo,e digo apesaradamente porque eu votei Psoe e a miña humilde opinion e que no 2011 engañaronnos a seis centos e pico pero no 2015 non van engañar a tantos,eu augurolle que non quitan un concelleiro,si non tempo o tempo.Tamen penso que estan a tempo de peñerse a traballar en serio co Bloque e de deixarse de paparruchadas,pero temome que a vanidad que amosaron desde o dia 22 non lles vai deixar,e van ter un serio problema cas personas que os apoyaron este ano,pero mui serio.

    ResponderExcluir
  81. Menos mal que temos a Moncho cos pes na terra sinon estabamos aviados,era millor deixar jobernar a Bob Esponja en minoria.¿Xa vos imaginaredes porque lle chamo bob Esponja non?,pois polo que chupou en catro anos.

    ResponderExcluir
  82. Esta lexislatura promete, xa vemos a ansia coa que entran os do PSOE, vese que lles animou os resultados electorais e o respaldo "masivo" ao seu programa eleitoral, onde se atopa como proxecto estrela CARNOTAFIT, o proxecto prioritario para o Concello de Carnota a executar 48 horas despois da toma de posesión do novo alcalde. Penso que a urxencia ben dada porque este proxecto hai que telo executado neste verán para lucir palmito, xa estou vendo as fillas de Campos de socorristas (porque título si que teñen).... ou non vaia ser que o interese veña por ahí. Seguro que non, o que pasa que un é tan mal pensado...

    ResponderExcluir
  83. Unha piscina descuberta en Carnota? Se hai centos de plaias, estades mal hoooo! jajaj

    ResponderExcluir
  84. para que un bar si temos centos? para que un colexio si xa temos moitos? para que un social cultural si nalgunhas parroquias teñen? para que unha obra asi?

    Pois para que os pais que teñan que currar pola tarde e non podan levar os nenos a plaia os deixen ali atendidos por exemplo...

    Si considerades que xa temos abondo...está ben! incordiavos a piscina e o ximnasio? as pistas polideportivas estorvan?

    bueno, opinion respetable, si vos daña a visual...pois non se fará e punto

    ResponderExcluir
  85. Aquí o conto é protestar. Vexo muito entendido que o único obxectivo é seguir falando mal de calquera con tal de non aburrirse unha tarde como a de hoxe.

    Xa está ben de tanta carallada, se Carnotafit se fai e encima non nos custa cartos ó concello, benvido sexa. Por min coma que poñan 5 piscinas máis. Despois sempre podemos decir, temos muitas pozas na boca do río e 5 piscinas.

    Creo que temos que ter algo de cabeza, o BNG ten un goberno en MINORÍA (non sei se sabedes o que iso significa...)que hasta para aprobar os dous mil euros do alcalde ten que ir a pleno e os outros teñen que decir que si.
    Moncho Noceda agradeciulle ó Psoe o seu apoio na investidura porque para poder gobernar e facer cousas por Carnota ten que contar con eles, él só non fai nada.

    Non sexades CAZURROS e deixade de meter tanta merda.
    Queredes convertir esto no novo Acarnotados?
    Respeto a opinión de cada un, pero deixade de nomear a xente e de mofarvos.

    Saudinhos dende a Galiza.

    ResponderExcluir
  86. O Roxo si sabe o que e mandar en minoria porque o
    viviu, pero ten un grupo de secuaces que se non lle para os pes vai ter muito que leirar xa que se
    creen tan ideologos que as veces dan algo de noxo,
    dado que muitas veces veselles o plumero do resentidos que se sinten, e a politica hai que estar por sentimentos e non por resentimentos.
    !SORTE ROXO! quedache un camiño de atrancos e pozas.

    ResponderExcluir
  87. Qeridos Relles Magos:
    Heste año me eh portado mui vien hesta nabidaz llo tanvien qeria un CARNOTAFIT desos con pisina i jinasio ademas eh hoido qe no bale nada gracias

    ResponderExcluir
  88. Poi si, o de arriba cachondease, pero talmente parece unha carta dun neno aos reises.
    O non dsber que facer ou por donde empezar debe provocar un salto ás orixenes e facer que os nosos desexos da infancia sexan reais.
    Unha piscina para Carnota paréceme patético.Vale que un ximnasio é terapeutico e saudable, pero urxen outras cousas. Non é imprescindible, unha guardería pública si,hai pais que non teñen con quen deixar os nenos todo o ano,porque a que hai vale máis do que se cobra, por exemplo, ou o servizo a domicilio que quitaron para os maiores que non teñen como ir ao médico máis que en taxi.
    A piscina para qcando teñamos as primeiras necesidades cubertas.

    ResponderExcluir
  89. Eu por min na faría dende logo, e non porque sea proposta polo psoe nin moitisimo menos que eu sempre votei o psoe menos nestas eleccións, carnota terá falta de moitas cousas,pero dunha piscina municipal aberta o aire libre en plena costa da morte dubido...é unha opinión obxectiva. Agora que decidan aos que lle otorgamos o poder, espero que na fagan volvo a dicir, primeiro estaría ben arreglar as pistas que temos desfeitiñas como a de San Mamede

    ResponderExcluir
  90. Libre pensador.15/06/2011, 08:39

    O camiño a seguir polos membros do Psoe empeza en calquer caso tortuoso,o de Moncho empeza ben;traballo,traballo e mais traballo que e o que se necesita agora mesmo.Eu vendo o que fixeron os do Psoe en campaña,despois do dia 22 e que siguen a facer penso que eles xa saben que as proximas xa as teñen perdidas por varias razons;a que esta a caer no Psoe en todolos niveles,que o deterioro da imagen do Partido en toda España vai para largo,e o batacazo que levaron en Carnota nas urnas e no amor propio levos a este desvario,que algunhas veces mesmo parece que tolearon.Por outra parte pidesenos que deixemos de meter merda dandonos a entender que os que opinamos neste blog somos os culpables da deriba do Psoe en Carnota,sentindo muito non podo estar de acordo,todos sabemos de donde veñen estes lodos e porque.De calquer xeito si teño que deixar de dar a miña opinion para con eso contribuir a que Moncho poda levar a bo termino o proxecto que comenzou o dia 11 fareino,pero o que non vou permitir e que ninguen coarte a miña libertad de expresion¡faltaria mais!.A miña opinion e que estan condenados e xa o saben.

    ResponderExcluir
  91. Non oh...o que lles pasa o duo Sacapuntas e que siguen as directrices de Zapatero¿acabaran coma el?,xa se vera...

    ResponderExcluir
  92. Eu son das que penso:
    "TODO O QUE VEÑA QUE NON SE DETEÑA"
    ¿que hai prioridades antes que o CARNOTAFIT? a jodelas, ¿Pero se non hai cartos deitamonos a morrer mentras? E salenos pola cara ¿de que carallo nos queixamos?
    Por certo ¿Alguen se molestou en saber cando sairon as subencions? pois perdede un par de minutos e xa vedes si era o momento ou non de que o Psoe sacara a proposta.

    En Laxe teñena, cruzala calle e tes a praia pero a piscina esta sempre esta chea (mañas e tardes).E o mantenemento e minimo xa que a entrada a piscina saldrianos mais ou menos por 1€ como en Laxe ala xa unha boa axuda pra o soldo do socoorrista e se me apuras ainda che sobra pra algicida e pra cloro.

    Non neguemos o dereito das familias ter unha piscina vixiada na cal sabemos que os nosos fillos van disfrutar da piscina e van a estar vixiados e o ximnasio vennos que nin dios, pra sacarnos un pouco desta vida sedentaria que levamos diante do ordenador, nos bares etc.

    Sexamos coherentes que se a proposta fora do BNG xa estabades comprando os bañadores.

    ResponderExcluir
  93. Tomás, eres ben pesado eh.

    ResponderExcluir
  94. Glugluglugluglu15/06/2011, 13:36

    Pois e certo,muita xente pensa que Tomas e o que esta detras de todo este desequilibrio mental,que se bañe el na de Dumbria e que nos deixe en paz dunha puta vez ¡¡¡CARNOTAFITIPALDIS!!!

    ResponderExcluir
  95. Rañade un pouco mais os miolos e menos os collons, que o Psoe xa se puxo as pilas,¿e vos? de momento so andar metendo merda e criticando a quen fai aljo.
    ¿Mentes retorcidas ou ignoracia en estado puro?
    Xa non sei que pensar..................

    ResponderExcluir
  96. Colgar unha folla do programa nun blog é traballar?
    Ahora entendo por que os do PSOE confundides os comentarios desta páxina co que di e fai o BNG.

    ResponderExcluir
  97. Traballar,pouco...Joder a pava,muito...Se lle deran tres mil eurelios a cada un traballarian mais,ou polos menos con mais janas.

    ResponderExcluir
  98. Teño tanta jana e tanta jana de traballar por Carnota,que me vou deitar na cama a esperar que me pase...a jana.

    ResponderExcluir
  99. ¡¡¡ESTAN BALDADOS!!!

    ResponderExcluir
  100. #98 é que o sentido do ridiculo de alguns é como a súa coherencia, nula.

    ResponderExcluir
  101. Ignorancia en estado puro sen lugar a dubidas.................

    ResponderExcluir
  102. Vaia isto para todos os comentaristas, especialmente para os que van de sabidillos e entendidos.
    NON ERES PROFUNDO
    NON ERES POLÍTICO
    NON ERES CRÍTICO
    NON ERES INTELECTUAL
    NON ERES REFERENTE
    Aqui só eres unha persoa con conexión a internet, IGUAL QUE O RESTO DOS QUE ENTRAN AQUI. RESPETA OS DEMAIS.
    Tiña que decilo.

    ResponderExcluir
  103. Glugluglugluglu15/06/2011, 15:14

    Anorantes en estado puro.............,co ben que se ten que dar estar debaixo da ajua da piscina descuberta,buseando e buseando todo o dia mentras os juardians de nenos nos cuidan os rapaces,mentras nos estamos na plaia,collendo caramuxas e llapras e mexillons e puljas marinas e animales acuaticos de todo tipo.¡¡¡LA PISCINA DESCUBIERTA ES UN SUEÑO QUE TIENE QUE HACERSE REALIDAD,ANORANTES IMPUROS!!!.

    ResponderExcluir
  104. E lojo ¿Os do Psoe van estar asi os catro anos?¡Entonses e millor matalas todas e encher o congelador!Eu pido un aerodromo na Pedreira,subension da Xunta,dos Fondos do Estado e da bolsa da Comunidad Europea para finansiar inventos varios,todo jratis,non vos queixaredes.

    ResponderExcluir
  105. Afortunadamente vexo a Moncho cos pés ben firmes no chan, porque se estas se o traballo de dous dos concellais durante 4 anos van ser ocurrencias de frikis imosche aviados...

    ResponderExcluir
  106. Tamen sairon subvencións para equipamento no doga por qué non pedimos un barco de recreo con biblioteca para pasear os nenos mentres que as nais que queren ir a praia sin ver aos fillos diante os deixa ir ata fisterra co monitor dos nenos para que os eduque nas artes da provocación

    ResponderExcluir
  107. Claro que vexo a Moncho con pes firmes a consegir
    o seu proposito por que anda de bares co señor
    Oreiro, de aljo falaran ou non se diran nada porque non llo permite o seu projama. O UNOS O LOS OTROS, mientras me convenga.

    ResponderExcluir
  108. O de Louro tamén estaba?

    ResponderExcluir
  109. Glugluglugluglu16/06/2011, 01:59

    ¡¡¡Nova de ultima hora!!!O proxecto da piscina descuberta non nos vai valer porque vai generar demasiados gastos no mantenimento.Estase preparando un novo proxecto gestado"polos de sempre",e o seguinte;Unha piscina descuberta pero sin agua(que sale mais barato)o unico requisito indispensable e que teña un trampolin de 20 metros de altura,os tres primeiros que se tiren teran premio e os premios seran os seguintes:1ºpremio unha caixa de roble,2ºpremio unha caixa de amieiro e 3ºpremio unha caixa de pino.Nas proximas xornadas achegaremoslle a veciñanza mais informacion o respecto.Gracias.

    ResponderExcluir
  110. 109*A de Louro non estaba no Prouso,estaba Moncho,Oreiro o secretario do Concello ademais de outro funcionario do propio Concello,de pronto chegou o candidato do Psoe(seguro que fui o que che informou a ti nena)e non saludou a ninguen,o seu e reunirse as ajochadas no Tira do Cordel e nun sotano no Ezaro non no Prouso a vista de todo mundo,non sea que pensen mal del.Dime como andas y te dire quien eres.

    ResponderExcluir
  111. ¿Lamendolle a cacha a Oreiro? Carallo cando peligran os €€€€€€€€ arrastrase un q mete medo.

    ResponderExcluir
  112. ¡Nooooooon!...Non lle lambia a cacha a Oreiro,repito,estaba tomando un cafe no Prouso con Oreiro o secretario e un funcionario do concello,e ademais diante de todos os que estabamos presentes.A quen se lles ve mais interes polos ourelios non e a Moncho,e a outros que non se chaman Moncho precisamente.¿Sera que o alcalde non ten ningun motivo personal que lle impida tomar un cafe co ex alcalde como duas personas civilizadas?.Non afirmo eh...simpliemte pregunto.

    ResponderExcluir
  113. 114*Seguramente sea como ti dis,desde logo vendo o debate do Canal Rias Baixas parecia que Moncho non tiña ningun tema personal contra ningun dos outros candidatos,que entre eles(Campos e Oreiro) non se pode decir o mismo.O mais gracioso,que non sorprendente,seria que a Oreiro lle gustara a forma de gobernar do actual alcalde e o apoyara nos plenos,e que Moncho non necesitara do apoyo"de los del puño y la rosa",eso seria a puta repera.

    ResponderExcluir
  114. O que esta claro e que Oreiro a estas alturas ten que saber polo miudo que clase de personas son "uns" e que clase de persona e o "outro",eso quedounos mui claro a todos os veciños de Carnota.¡¡¡Pero si anda un comentario por boca da xente que o candidato do Psoe a vispera da investidura,na reunion que tuveron en Mallou,Campos chamou a Oreiro e puxo o manos libres para que a xente que estaba na reunion escuitara a conversacion,e comprobara o que lle ofrecia Oreiro en directo PD!!!¿ Que vos parece esa forma de comportarse de dun señor que queria ser o alcalde de Carnota ata o ultimo dia?,A min pareceme denigrante e nin nos meus peores pesadelos imaginaria ese tipo de comportamento do¡¡¡SEÑOR RAMON NOCEDA,PERO VAMOS NIN FARTO DE VIÑO!!!.

    ResponderExcluir
  115. Lembrovos que o BNG esta na alcaldia polo puño e a rosa como dis ti.
    Que eu sepa o PP e a oposicion, e o que se negocia ahora son os €€€€€€€€€€.
    E non fai falta ser vidente nin ter mais de dous dentes pra sabelo.
    Ahora Oreiro e un jran home, jajajaja donde dixen dijo ajora como me cadra mellor dijo Diejo.
    BNG e PP a mesma morralla e.

    ResponderExcluir
  116. No,no,no,no,no...a oposicion como vos dixestes sodes vos e mais o Pp.Canto me reiria se as cousas foran como di o comentario 115.A aljuns mesmo lle iba quedar a cara de carneiro dejollado.¡O MALO E QUE NON A DE SER SERTO...!.

    ResponderExcluir
  117. Algun aqui ten o norte perdido,nunca estades ajusto.

    PRIMEIRO: que si campos se reuniu cos do pp no ezaro. (verda)
    SEGUNDO: que estuvo comendo no tira do cordel.(mentira)
    TERCEIRO: que lle puxeron un cheque un blanco en sima da mesa. (mentira)
    CUARTO: que non iña respetar o pacto co bloque. (mentira)
    QUINTO: fixo a moncho alcalde, e nadie aqui fala ben del e nin lle piden disculpas por que hasta
    se chejou a falar das suas fillas. (verdad)
    SEXTO: presenta un proxecto para carnota e coma non o presenta o bloque comedelo. Hai proxectos que se poden estudiar e debatir, non por eso xa o hai que executalo. (verdad)

    non vos dades de conta que el vos puxo hai (seguro que xa esta arrepentido,non me estraña)e necesitades da sua axuda para calquer cousa que quirades facer.
    exemplo: o soldo do alcalde

    ResponderExcluir
  118. cuidado que para a oposicion pasase cajando ostias, e vos deso sabedes un rato larjo xa que
    non e a primeira vez que facedes unha mocion de sensura entre vos mismos, e cusas parecen que se
    repiten dado que Moncho tamen era como un dios
    daquela pero larjarono,quedando a deriba politica
    con outros partidos como flotadores non con vos que lle chamastedes de todo. E a eso na miña terra chamaselle TRAIDORES vindo de compañeiros

    ResponderExcluir
  119. Por favor pesoeros, deixade de vir aqui amenazar. Cando vos quentedes volvede a vista atrás no 22 de maio, seguro que recordar a leccion de humildade dese dia vos devolve á realidade. Deixade de actuar como malos perdedores e botadelle unha man a moncho que o vai ter mui dificil para levantar a situacion só. Eso é o que esperan de vós os vosos votantes, e non este lamentable espectaculo que queredes dar aqui e que moita xente sensata do psoe de Carnota (a maioria) non comparte en absoluto.

    ResponderExcluir
  120. Pero as "fillas de" abúrrense tanto ou teimaron cos que lle pasaron e moi ben pasado en votos a seu pai.

    ResponderExcluir
  121. Espectáculo bochornoso o que está ofrecendo o psg. Prefiro pensar o que se rumorea e que van por libre da maioría da militancia. Se é así non sei a que esperan para retomar a sensatez que lles caracterizaba e que lles fixo poñerse nas pasadas eleccións á par do bng. Sinceramente espero que volva a ser o partido que era e non o esperpento que é agora. Por favor, tomade cartas no asunto.

    ResponderExcluir
  122. Aparte de bochornoso, é inexplicable esta nova estrategia, que como ben dis espero que só sea duns poucos e non da maioria. Eso de negarse a falar con Moncho, de andar poñendo paus na roda e publicando que van estar na oposicion (eso na miña terra chamase romper a baraxa) e ainda por enriba vir aqui amenazando PARECEME UNHA FALTA DE RESPETO A 637 VECIÑOS que lles votamos para quitar a Oreiro e levantar o Concello e non para poñerllo mais dificil ainda do que xa o ten ó novo goberno que salira das eleccions.
    Que pouco aprendemos o 22 de maio, mais ben parece que desaprendemos.

    ResponderExcluir
  123. Esto xa aburre. Xa aburre moito. Xente meténdose cos do Psoe. Xente meténdose cos do BNG.
    Ides conseguir algo con isto?NADA.

    O administrador desta páxina decía isto non fai moito:
    "BNG Carnota on 9/6/11 21:02

    Como atinadamente apuntaron varios visitantes, nesta páxina non podemos consentir alusións persoais a quen participa na vida política de Carnota. Dado que os administradores desta web facémolo voluntariamente e que a dinámica que cobrou esta páxina imposibilítanos en moitos casos identificar inmediatamente comentarios que infrinxen as normas de uso, pedimos a vosa colaboración comunicandoas a carnota@bng-galiza.org.
    Rogándovos respecto a todas as posicións e espírito construtivo nas vosas mensaxes, saudámosvos atentamente."

    Eu me pregunto: Hai administrador ou marchou de vacacións?

    ResponderExcluir
  124. para o 124, o noso candidato seguro que esta arrepentido de darvos os 637 votos a vos. porque el non queria, arreglouno marisol soneira o viernes para que votaran a favor voso e asi conseguiu que en muros o bng non patara co pp e asi gobernaba o psoe de muros en minoria.

    ResponderExcluir
  125. Ahhhh, asi que Suso Campos, ese que alguns dicides que é tan coherente, xeneroso, e que solo busca o mellor para Carnota, investiu a Moncho porque lle obligou Marisol para salvar a Caridad en Muros, dito por un do PSOE. Esto confirma TODOS os rumores (e o que saliu na prensa en boca do candidato que diciades que eran cousas dos periodistas) definitivamente o PSOE de Carnota está infectado, enfermo terminal e sin cura á vista, que pena por tantos anos de traballo de boa xente como Noceda e Moma, como vos compraron meus queridos amigos, eses dous señoritos que en seis meses desembarcaron, tomaron o control do Partido e destruiron a casa de todos. Que cousa tan triste. Menos mal que nos queda... o único que nos deixa opinar polo menos.

    ResponderExcluir
  126. O psoe estalle facendo ó Bloque a campaña para as proximas ou que pasa?

    ResponderExcluir
  127. O administrador, o administrador.... o administrador estarase escojonando de como quedades vos solos en evidencia!

    ResponderExcluir
  128. e o moma tamen o sabia

    ResponderExcluir
  129. #126 PSOE CARNOTA CAPUT (para min polo menos)

    ResponderExcluir
  130. 120*Para pasar a oposicion primeiro tense que ser Alcalde e vos de eso no podedes presumir,pero visto o visto non e de extrañar que o Psoe nunca obstentara a alcaldia de Carnota,e hoxe por hoxe que Dios nos ampare si o Trio los Panchos cheja a meter mano da alcaldia,¡¡¡que Dios nos ajruxa!!!.

    ResponderExcluir
  131. Parte metereologico.17/06/2011, 00:28

    119*PRIMEIRO;A reunion no Ezaro,mentira fui en Jures,SEGUNDO;Non estuveron reunidos no Tira do Cordel,estuveron no Tira do Chicote(existen fotos feitas cos telefonos mobiles).TERCEIRO;Non lle puxeron o cheque enriba da mesa,puxeronllo debaixo da mesa,e como tiña que arrousarse para collelo no quixo.QUINTO;O da sua filla e un capitulo aparte,eu sei de algunhas personas que estan pensando en poñerlle unha denuncia e algunha xa esta encammiñada.ULTIMO;Alguns dos seus compañeiros do Psoe de toda a vida din que si non fora polas duas actas de concellais xa estaban fora do partido.Boas nuites e ata mañan... decia Peman .

    ResponderExcluir
  132. E 126 comentarios despois, confesaron.

    ResponderExcluir
  133. para o 133, estas mui seguro,si hai fotos justariame velas,porque eso non o crees nin ti.
    o que pasa e que ahora costa dar marcha tras.

    ResponderExcluir
  134. Di o 26: "para o 124, o noso candidato seguro que esta arrepentido de darvos os 637 votos a vos. porque el non queria, arreglouno marisol soneira o viernes para que votaran a favor voso e asi conseguiu que en muros o bng non patara co pp e asi gobernaba o psoe de muros en minoria."
    E eso porque non o publicades na web? Xa vos dou o titular: "O PSOE de Carnota iba pactar co PP pero Marisol Soneira obligounos a votar a Moncho para salvarlle o cu a Caridad en Muros". Dabavos mogollon de visitas! e non quedabades de mentireiros decindo que o fixestes polo ben de Carnota!

    ResponderExcluir
  135. Ademais o BNG de Muros xa dixera antes que iba deixar gobernar o PSOE en minoria, asi que nin sequera conseguiu nada con eso.
    Xa estou vendo a Marisol Soneira deixandose os pulmons para convencer a Campos de que non fixera o que levaba 2 semanas buscando: facer alcalde a Oreiro, meterse no goberno cun bo soldo e preparar ben o aterrizaje no PP por si os seus lle daban a patada polo que fixo desde o 22 de maio que todos xa sabedes.
    En todo caso o apoio final a Moncho non salva o PSOE de Carnota, solo son cuidados paliativos dunha metástasis.

    ResponderExcluir
  136. Tranquilos...o que dija Pequeño (con Tomas de intermediario)aqui en Carnota vai a misa,el que ordene desde Dumbria e nos desemos ¡AMEN!.

    ResponderExcluir
  137. A unica cousa que me reconforta e que si os sociatas lle fan unha mocion de censura a Moncho, eles non van a gobernar de ningun xeito,nin con mocion nin sin mocion,pois sinon...tabache boa a navalla...

    ResponderExcluir
  138. Aquí estáse a falar de todo menos do incuestionable.
    1º Hai un grupo que deu a alcaldía ao outro.
    2º Hai un grupo que ten a alcaldía pero que está en minoría, o que significa un goberno débil. Tan débil que o máis seguro é que nen siquera vai poder poñerse o soldo que quer.
    3º Eu o que vexo é cada vez máis distanciamento entre o BNG e o PSOE, e iso non é bo.
    4º Sentidiño que se está a xogar o futuro de Carnota para os próximos 4 anos e os comentarios que aquí se poñen axudan ben pouco.

    ResponderExcluir
  139. Os unicos que veñen aqui meter leña ao lume son os do psoe. Pero non vexo ninguen do bng babando no blog do psoe. O bng segue na sua linea tranquila, prudente e respetuosa, e seguro que lle costa non entrar nos ataques e as provocacions permanentes dos seus "socios", que como non consejiron o que querian a cambio da investidura xa non queren saber nada de entrar no goberno, por eles como se carnota arde de punta a punta.

    ResponderExcluir
  140. a donde queredes chegar covosa diplomasia, non fai falta ver a foto da investidura donde uns levantan a man dun xeito e o figurin levanta de outro modo,esto ven dado a que non estan de acordo e arrepintese de non darlle o voto o PP (venlle de familia,e eso esta demostrado) ou por consigente e do sector critico, ou non deixa de dar cursillos e chupalla o millor postor

    ResponderExcluir
  141. deixadevos de tomasadas e de votarlle a culpa o demais asi estamos, collede o toro polos cornos e non querades que a culpa dos vosos males a teñamos Tomas e outros que nin siquiera pensamos en vos, tende un respeto polos de esquerdas de cuna, e non polos que non convencen nin a seu pai

    ResponderExcluir
  142. Pero que carallo falades de Tomas,a Tomas acabouselle o protagonismo en diciembre,cando os seus ex compañeiros no quixemos de candidato,¿non vos dades conta?.

    ResponderExcluir
  143. entonces aljuns quedaronse estancados, nonteñen outra disculpa

    ResponderExcluir
  144. Acabo de ler na Voz de Galicia,na seccion do Barbanza as declaracions de Suso campos.Por favor señor Campos dimita e deixelle o relevo a Manolo Noceda e a Moma,non permita vostede que por culpa do seu propio desvario desaparezca o Psoe de Carnota,ainda esta a tempo...

    ResponderExcluir
  145. De esquerdas de cuna tamén era Musolini e acabou (como outros tamén) maltratando ate a súa nai

    ResponderExcluir
  146. Unha forma de maltrato a unha nai e permitir que un señor a nomee en "certa forma" diante de centos ou miles de personas e a os dous dias se reuna con el como si nada pasara,eu preferira unha bofetada dun fillo e non ese tipo de comportamento.

    ResponderExcluir
  147. Nais,pais,fillos,irmans etc20/06/2011, 14:05

    Non empezedes co maltrato das nais e co abandono das nais si non aqui imos ter mais que palabras.En todas las familias se cuecen habas.EN TODAS.

    ResponderExcluir

 

Visitas

Na memoria de Antón do Corenteno, Euloxio Franco e Marupe Armendáriz

Páxina web da Asemblea local do BNG de Carnota. Todos os contidos desta páxina distribúense baixo licenza Creative Commons 2.5 menos onde se exprese o contrario. Isto é un traballo de Connosco baseado en Templateism.com. Séguenos nas nosas redes sociais: